-nemesis-
Medlem
Ser inte så kul ut här
Får väl avvakta ett tag till och hålla tummarna. Om det nu inte skulle klarna upp, så kan man väl träffas och fika ändå?? Antar att de flesta av oss ändå har avsatt denna dagen till detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taskigt läge för mig om ska ge mig av om en kvart!Att ställa in i sista minuten gör ju att man inte direkt vågar ge sig av med risk för att bli stående ensam på macken!

Taskigt läge för mig om ska ge mig av om en kvart!Att ställa in i sista minuten gör ju att man inte direkt vågar ge sig av med risk för att bli stående ensam på macken!
PMa för mobilnummer, ni som ger er av.. Så skicka bara ett sms när ni anländer till Bialitt

Här regnar inte, men det är mörka moln överallt.
Vart befinner sig folk?
De vill inte ha ditt nummer!![]()

Det verkligen öser ner här, känns inte jättekul! Tycker det verkar som en bra idé att träffas för fika ändå, samma ställe? Hur ser det ut där du är Ms C Hook och var är du?
Jag är i Kristianstad och här är helt ljuvligt, perfekt hojväder. Verkade fint i klippantrakterna också, fick telefon därifrån nyss!

Jag är ganska säker på att jag och -nemesis- dyker upp.
Skulle -nemesis- skita i det så dyker jag upp i bialitt med bil om inte annat!![]()
//Sofie|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |
|
|
Nu startar mässan i Milano
Nu åker vi på redaktionen n... |