Skridskois i GBG mitt i sommaren?

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Hello!

Har fantiserat ett tag om att åka skridskor på dejt. Men nu när jag hittat rätt tjejämne att lägga ned lite extra energi på är det mitt i sommaren! Det optimala för den klassiska dejten hade ju varit en spolad vinteris på något torg men finns det någon öppen vanlig rink i Göteborg nu i juli? Känns kört, eller?

.

070608_inlines_mellan.gif

:tummenupp

Sedan är det bara att fråga om hon vill ha klubba, och vill hon det så är det bara att köra. Inlinehockey är kul som fan!

Finns ju konstis som de brukar köra turneringar på, sånt borde väl alla större städer med lite självaktning ha på ett torg? Ska tydligen fungera lika bra som en riktig is och den håller riktigt länge också. Problemet är ju priset men jämför man med vad det kostar att frysa en is utomhus mitt i sommaren så är det nog inte så dyrt...

Blee... får väl vänta tills dom spolar uteis i vinter och bara hoppas ingen annan tar henne. Eller inte!

Vad ska man göra istället då? Något som är lika klassiskt amerikanskt liksom. :)

Vad ska man göra istället då? Något som är lika klassiskt amerikanskt liksom. :)

Gå på sjutusen dejtar, röka braja och ta bilen någonstans för att titta på utsikten? :D

Varför amerikanskt? :va

Hela grejen med skridskor som dejt är väl att killen skall få spela duktig och fånga tjejen som förmodligen åker bättre men låtsas vara värdelös mest för att det skall bli en ursäkt för att kramas lite utan att man kramas. Kort sagt, hitta något du har lite grundfärdigheter i och åk och gör det.

Annars kan ni dra och spela discgolf (frisbeegolf). Då har ni något att göra och får garanterat skratta. Minigolf finns också, men det är lite loafers med tofs och frikyrkomedlemsvarning på det om ni inte känner varandra sedan innan.

Varför amerikanskt? :va

Du skriver ju själv svaret i nästa stycke. För att få kramas men ändå inte.
Fått för mig att det är populärt och går hem.

Är inga halva grejer detta. Inte så man går på tråkig bio och sen hem o :ligga
Good shit liksom, får man anstränga sig lite. :) Discgolf var ett ok förslag, får lura fram lite flera så får man se. Tackar.

.

Som upplagt för missförstånd :va

Va? Jag förstår ingenting? :ängelmedgloriasmiley

Inte sabba mitt sociala experiment nu, försöker ju se om vi kan få en sån där... vad heter det, vad heter det... silvertejpsincident till här på SH. :tummenupp

Saken är biff, U2 spelar på Ullevi i augusti.

Klubban kanske man får spela med vid ett senare tillfälle...

Du skriver ju själv svaret i nästa stycke. För att få kramas men ändå inte.
Fått för mig att det är populärt och går hem.

Är inga halva grejer detta. Inte så man går på tråkig bio och sen hem o :ligga
Good shit liksom, får man anstränga sig lite. :) Discgolf var ett ok förslag, får lura fram lite flera så får man se. Tackar.

.

Ska du köra frisbeegolf får du passa dig för skogsturken.
Ett farligt väsen som brukar visa sig när det spelas frisbeegolf. Klär sig oftast i vita jeans med tillhörande rosa skjorta. Kastar ofta drinkar. Skriker också ofta på svenska med brytning t.ex; "Vem Vare!?" "Mammas död" "Fakking skjorta" är ord som detta väsen missbrukar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg