Hur blir du påverkad av alkohol?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date

Alkoholen påverkar dig på följande sätt:

• Antal röstningar
    0
Exakt! Min dröm är att jag skulle vara 10cm längre så jag skulle petas över 190cm strecket.

Inte går jag med platådojjor/klackeskor för det? :va

Nu var ju inte de bara förklaringen...utan även att man känner sig sexigare..:arsele
Skulle du göra de i högklackat eller?:va

Tjejer med snygg rumpa får sjukt snygg rumpa i högklackat!

Det argumentet räcker!

Till och med tjejer med alldaglig rumpa får läcker rumpa om dom har högklackat.

En snygg rumpa är betydligt viktigare än hur brösten ser ut, man kan alltid vaddera en BH, men man kan fan inte fuska med en rumpa i jeans!

Åter till huvudfrågan: Alkohol får mig full, dock inte tillräckligt för att stå ut med alla andra människor som bara blir idioter på fyllan, därför blir jag väldigt sällan full.

Sen blir jag bakis, inte så där "ääääh, orkar inget annat än att se repriser och äta pizza-bakis" utan mer "hulka i fosterställning med en kudde över huvudet-bakis"

Det är en annan anledning till att jag sällan dricker.

Last edited:
Min motorik brukar bli lite rostig men jag har alltid kunnat stå och gå på mina egna ben och att man kan ramla på vägen hem eller nåt sånt har ingen betydelse.
Sinnet är näst intill lika knivskarpt som innan. Det är skitgött för man minns alla dumma saker som alla andra gör på krogen/fester. Men därimot så är man den som får ofta får hjälpa till när någon har blivit lite för full.
En tredje sista sak hänger ihop med den tidigare, även om jag är skärpt, så har jag nästan alltid minnesluckor, men det är de bra bitarna jag minns.

Sinnet och motoriken blir ungefär lika påverkade skulle jag vilja påstå (för mig), jag, precis som några fler här dricker inte Öl. Sprit ska're va annars få're va, nä men, cider kan gå också men känns så sliskigt. Ska man dock jämföra fyllan så är ju den helt klart lugnare, mer kontrollerad på socker cidern, än med spriten, som man gärna råkar ta lite för mycket av och ligger med ett flin i soffan resten av kvällen. Då jag börjar känna min tunga domna bort lite grann och känner att stegen börjat bli lite vingliga, då vet man att man kanske ska lugna ner tempot lite.
Favoriter då:
1. Kapten Morgan & Cola
2. Jägermeister & Burn (godare än red bull)
3. Bacardi razz & hallonsoda (smakar inte ens sprit i know, men gott äre :))
4. Tequila (salt, shot, citron/lime.)

Men det skall också påpekas att fula, feta och äckliga människor bara blir fulare, fetare och äckligare i högklackat. Gäller för båda könen.

Detsamma gäller f spinkiga bleka pojkar i högklackat.
Ta genast av dig din mammas skor...
Det är inte kinky,bara pinsamt

TS

Jomen visst serru, Så fort man får i sig lite alkohol så blir man mycket smartare. Så medan man studerar stackarna runt omkring löser man samtidigt världsproblemen.:rolleyes:

Är du säker på att du inte tagit ett par järn innan du startade denna tråd :va

Last edited:
Olika men sinnet brukar ofta vara i gott skick om du frågar mig. På senare år har dock sista alternativet dykt upp ibland, dock med enstaka minnesluckor och inte hela kvällar som försvinner.
Folk som dricker öl oftast och sen dricker sig fulla på sprit påstår att man blir sämre på spriten. Jag dricker bara sprit så jag vet inte hur det upplevs att vara full på hästpiss *öl* men det vore kul att testa och se om det är någon skillnad, vilket jag inte tror.

det beror väl på människa, brukar bli på mer partyhumör av redbullvodkan :va:tungan

Detsamma gäller f spinkiga bleka pojkar i högklackat.
Ta genast av dig din mammas skor...
Det är inte kinky,bara pinsamt

Är detta vanligt förekommande på din ort?

Jag har hittills inte sett några spinkiga pojkar i mammas högklackade. :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...