Dejting på SH

hahahha han springer runt på jobb utan att komma fram o säga vem han e så säger han att han har bra självförtoende! :D:D:arsele

har väl inte mobbat dig? sa att ja inte skulle skratta. :va

hmm låter ju som ett typ ex av en fluktare , du får hålla utkik efter konstiga beteenden i butiken framöver, samt införskaffa pepparspray

likaså bra , har hört att det blåser som satan där iaf

Det blåser inte mycket mindre i Göteborg.

hahahha han springer runt på jobb utan att komma fram o säga vem han e så säger han att han har bra självförtoende! :D:D:arsele

Men kan det bero på att du är så kaxig och dissar mig konstant!?

hmm låter ju som ett typ ex av en fluktare , du får hålla utkik efter konstiga beteenden i butiken framöver, samt införskaffa pepparspray

Schysch! Hon får inte veta.

För att tjejerna är alldeles för snåla för det. De lägger alldeles för mycket pengar på handväskor och spackel.

Tror att det finns en kass bild någonstans i SkåneVårenTuren-tråden eller i tillhörande bildtråd. Tyvärr kan det vara några sidor att läsa i den första.

Yes, yes - I nyyyyyyyyyyyyyyy it!! komsikomsi - va é ni!!!!!

Tror faktiskt jag har en bild på dig, sideline (naä...ente den från "kissepausen" *skojar*)......

Yes, yes - I nyyyyyyyyyyyyyyy it!! komsikomsi - va é ni!!!!!

Tror faktiskt jag har en bild på dig, sideline (naä...ente den från "kissepausen" *skojar*)......

Det finns tillräckligt med bilder på mig här.
Tycker iaf jag! Så du behöver inte plocka fram det du eventuellt har eller inte.

p.s. Mår du bra förresten? d.s.

Mmmmm :drool

SVTvilsteturen2009136Medium.jpg

Men kan det bero på att du är så kaxig och dissar mig konstant!?

.

Hahahha bara du som e känslig. Bara för att ja inte smörar eller vill :ligga? med dig. :D Förstår fortfarande inte hur du förlora oskulden. :va :D:arsele:tuttar:D:tungan:krama

Dejta är kul, men killar är ofta så mesiga tycker jag...
Vågar man säga det på en sajt som denna?

Jag skulle vilja påstå att det även gäller det omvända, tjejer är ofta rätt tråkiga och mesiga.

Du vågade skriva det och jag vågade skriva detsamma, på en sajt som denna. ;)

Last edited:
Hur tusan blev nu jag indragen i detta?! :va
Ge fan i glo på min röv! :brinnerup

(vem var det som tog den bilden förresten? Mitra?)

Lite trevligt måste du ändå tycka att det är. Det gör iaf jag. :arsele

Hahahha bara du som e känslig. Bara för att ja inte smörar eller vill :ligga? med dig. :D Förstår fortfarande inte hur du förlora oskulden. :va :D:arsele:tuttar:D:tungan:krama

Ja, jag är känslig. Känslor är bra.
Vem har påstått att jag förlorat oskulden!?

Back