Dejting på SH

Last edited:
vadå ? jag har väl förfan varit ner till torso flera ggr.. kört onsdagsgaz mm :arsele

i år har du inte varit nere en enda gång, väl? onsdaggazzen är inte jag med på, jobbar kväll onsdagar.

va snällt av dig att ge ditt leftover till ce. :D:D typ been there done that, now u can have it......:rofl

Så kan man ju se på det hela om man vill. :arsele
Jag är väl ingen egoist.

Får väl ta mig en tur dit när jag får sem.:D kanske hittar nån att:krama:)

Det tycker jag absolut att du skall göra. Dock finns det några fortfarande som jag vill ha för mig själv. Så håll fingrarna borta från dem är du snäll. :ajjabajja

Så kan man ju se på det hela om man vill. :arsele
Jag är väl ingen egoist.

Det tycker jag absolut att du skall göra. Dock finns det några fortfarande som jag vill ha för mig själv. Så håll fingrarna borta från dem är du snäll. :ajjabajja

du måste ju fortfarande vara oskuld om du är så "blyg" som du påstår. eller det är bara för oss här nere i skåne som du leker så fin i kanten och "blyg"?!

det e sant... men nu har jag semester... nästa vecka dyker jag nog upp, så du blir glad :krama

Nästa vecka!? :rolleyes: Herre jisses, att en kvinna måste vänta så länge på att få sätta på en......eller ja menar sitta på en R1a. :D

ta med bikini & tvättsvamp, jag kan ju inte komma ner den 2:e augusti :tuttar :D

bikini kommer ja säkert ha, ska ju bada. :) jasså, så du sviker nu igen. jaja va väl nästan förväntat. :rolleyes:

spanking.gif

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...