Tips om banåkning på Sviestadbanan

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Tips om banåkning på Sviestadbanan med RACETRACK.nu

Hej, här kommer ett tips om en heldags evenemang på Sviestadbanan.
Dom flesta av er runt Linköping/Norrköping känner sedan länge säkert till kvällskörningarna och många av er har säkert redan varit där så jag ska inte tjata om banan, däremot så har vi vid detta tillfälle fokuserat på kvalitet och banltid så vi har medvetet hållit ner antalet deltagare vilket vi hoppas kommer att utmynna i en högkvalitativ bandag.

För att få mer info är ni välkomna in på www.RACETRACK.nu

K.S.D.R :tummenupp

Hälsningar Ola

Last edited:
Detta ser intressant ut! :tummenupp

Jag hittar ingen uppgift om vad det kostar? Jag kanske är lite blind bara... :va Det är 95dB som gäller, inga krav på originaldämpare som det är på kvällskörningarna?

mvh Johan

Hej Johan!
En miss av mig, det kommer att kosta 1200:- för heldagen vilket jag hoppas ska anses skäligt med tanke på antalt deltagare och vårat upplägg.

När det gäller buller så är det DB krav som gäller o inget annat, du får komma med vilket system du vill bara det inte låter för mycket.

Vi har även abonerat Cafe Räser dagen till ära så fika, kaffe och även Lunch kommer att finnas på plats.

Hoppas att det låter intressant och att vi ses den 13e :tummenupp

Sommarhälsningar Ola

Detta ser intressant ut! :tummenupp

Jag hittar ingen uppgift om vad det kostar? Jag kanske är lite blind bara... :va Det är 95dB som gäller, inga krav på originaldämpare som det är på kvällskörningarna?

mvh Johan

1200 är helt ok peng tycker jag!

Jag har anmält mig nu via länken.

Trevlig sommar själv!

Hej Johan!
En miss av mig, det kommer att kosta 1200:- för heldagen vilket jag hoppas ska anses skäligt med tanke på antalt deltagare och vårat upplägg.

När det gäller buller så är det DB krav som gäller o inget annat, du får komma med vilket system du vill bara det inte låter för mycket.

Vi har även abonerat Cafe Räser dagen till ära så fika, kaffe och även Lunch kommer att finnas på plats.

Hoppas att det låter intressant och att vi ses den 13e :tummenupp

Sommarhälsningar Ola

Ser fram emot och hoppas på en härlig dag. Ses då Johan-ST1050, förhoppningsvis nylackad :tungan

Tyxcker också det ser bra ut.

Eftersom jag åker bana med tjejens övningskörningshoj (eller tvärtom ;)) och hon har uppkörning den 27/8 så måste jag nog få en accept på det hemifrån först :whip!

Sen stör priset med tanke på att jag börjat jobba igen så jag måste ta ledigt en dag, det är dyrare än avgiften :(!

Tyxcker också det ser bra ut.

Eftersom jag åker bana med tjejens övningskörningshoj (eller tvärtom ;)) och hon har uppkörning den 27/8 så måste jag nog få en accept på det hemifrån först :whip!

Sen stör priset med tanke på att jag börjat jobba igen så jag måste ta ledigt en dag, det är dyrare än avgiften :(!

Ha ha känner igen dilemmat, det är då bättre att lura sig själv o ta flex ledigt i stället, så får man surt jobba ikap sedan:rolleyes: fast det kan man göra regniga dagar :tummenupp

// O

Premiären med Racetracks på Sviestad

Vi vill passa på att tacka :Bugar arrangörerna och de anda som var med och gjorde dagen möjlig. Vi hade många goa pass på banan och sedan var det ju det sista spektakulära passet där en svart bilxtfylld himmel mötte en när man kom runt torparn, en väldigt häftig upplevelse tills regnet och haglet kom. Från att man höll upp handen för att åka av tills man var inne i depån var insidan av handsken dyngsur :D (resten var redan blött innan).

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna