henriksson.
långsam omogen pågaspoling
Verkar vara lite dåligt med hojåkare i Lund!? Kanske finns fler i Malmö. Säg till om ni ska ut, jag e på!
Jag kör allt som oftast..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara lite dåligt med hojåkare i Lund!? Kanske finns fler i Malmö. Säg till om ni ska ut, jag e på!
Jo man har väl sett ganska många i trakterna men inte just när man själv vill gazza runtBlev ingen körning för mig heller dessvärre fastän vädret bler grymt bra efter 16.30.
Ha en trevlig kväll alla!
Nej, så är det nästan alltid. När man själv vill kan ingen annan.
Men du kan alltid pma Henriksson! Han är den körkåtaste människan på denna jorden! Om du har lite tid över kan du ju försöka få honom att inse att ha bör söka hjälp för det också!![]()

Sååå, då ska man ut o köra lite idag! Någon som vill hänga på ganska snart? Annars bara säg till vilken tid så kan jag möta upp dig senare!
MVH
Andreas

Ja för fan.. jag är påefter jobbet vid 17 tiden eller så? var ses vi?
![]()
Inte riktigt nya men tillbax nere i skåne igen efter några år i Kalmar.. kanske någon som e duktig på att hitta fina vägar runt Lund?
Vart brukar ni köra ifrån? Jag köra inte speciellt snabbt men hänger gärna på en dag![]()
Vilken är hörbyrundan ? Vi borde posta lite i både Malmö och Lunds samåkningstrådar när det bestäms något, så vi kan bli fler på varje körning
Vilken är hörbyrundan ? Vi borde posta lite i både Malmö och Lunds samåkningstrådar när det bestäms något, så vi kan bli fler på varje körning

Du har skrivit orterna i fel ordning, och det heter faktiskt Silvåkra!Hörbyrundan passerar Esarp, Häckeberga, Genarp, Veberöd, Harlösa, Löberöd, Huaröd, Silveråka å Hörby, tror jag de "små" orterna heter.. Kommer säkerligen bli rättad att jag har skrivit dem i fel ordning och allt möjligt
Men som Quman skrev, så skrivs det allt som oftast i RR's forumdel när det är körning, sen länkas det ibland i Lund/Malmö-samåkningstråd..![]()

|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |