Bulten 10/7-09

Zeki... Det va 2 andra fotografer bredvid dig, vilka var det och vart är deras bilder?

Nash.. 675:an?? Snygg kruka, Märke?? Jag på gixxern 750,vit tröja.

M|cke.. det var jag som slog mig ner med en java..

Du verkar ju iaf gå in för det där med knäskrap när du lika gärna kunde ha suttit upprätt i de kurvorna, men vad gör man inte för att få en bra bild? ;)

Du verkar ju iaf gå in för det där med knäskrap när du lika gärna kunde ha suttit upprätt i de kurvorna, men vad gör man inte för att få en bra bild? ;)

Va? Jag är inte ens med i Albumet vart hitta du mig eller menade du Gixxern?

:lol
Imponerande hur man kan ha hojen i stort sett rak och ändå knäskrapa:tummenupp (så vig är inte jag:mad:)

Snyggt Zeki:), blir det ny fotorunda idag?

Tjusiga bilder (förutom att jag inte hittade mig själv:6surkart). Bra att du testar inställningar. Bilderna är för dig och din utveckling, inte motiven :tuttar

Trevligt! Du får till farten! Försöker du bräcka mig i långa slutartider, eller? ;)

Vad är det för kamera du kör med?

Zeki... Det va 2 andra fotografer bredvid dig, vilka var det och vart är deras bilder?

Det var en till som fotograferade, han har inte lagt upp bilder nånstans än.

:lol
Imponerande hur man kan ha hojen i stort sett rak och ändå knäskrapa:tummenupp (så vig är inte jag:mad:)

Snyggt Zeki:), blir det ny fotorunda idag?

Tack Micke! Ja det lär det nog bli antar jag senare under efftermiddagen:tummenupp

Vet PRECIS hur det är .. snygga bilder .. det tar sig ;) :tummenupp

Ja det är LITE irriterande när de strular:mad:.. Tack! det gäller bara att öva och öva ännu mer:tummenupp

Tjusiga bilder (förutom att jag inte hittade mig själv:6surkart). Bra att du testar inställningar. Bilderna är för dig och din utveckling, inte motiven :tuttar

Tackar! Testa måste man göra, sen blir det en held del skit, så man lägger väl upp det som är någårlunda bra (inte så kräsen än):P

Trevligt! Du får till farten! Försöker du bräcka mig i långa slutartider, eller? ;)

Vad är det för kamera du kör med?

Hehehe kör med slutarprio för det mesta 160 vissa av bilderna körde jag tom med 200... sen när man blir som dig och Abbe och grabbarna kanske man kan försöka sig på att gå ner tilll 125-100 heheh...

kör med en Nikon D90 med 18-105 vr objektiv..

Last edited:
Okay det kanske bara va en till men hit med hans! jag tror han har en på mig när jag touchar ner för första gången!!!

Tack för dom fina bilderna. Det var första repan på nya hojen så nu har jag en schysst profilbild :tummenupp

kör med en Nikon D90 med 18-105 vr objektiv..

:tummenupp
Ett första tips (vet inte hur du gjort, jag kanske slår in en öppen dörr nu) är att köra med VR avstängd vid just panorering. Den kan ställa till oskärpa annars, i och med att den försöker motverka kamerarörelsen.

som ditt citat lyder ovanför din bild så köpte killen en dekal där det står" knäpuckar är till för dom som inte kan hålla sig på hjulen" själv har han titanpuckar som är kraftigt nerslitna. :va

Btw, jag tycker dina bilder vart kanonbra, giller vinklarna, skärpan och färgerna, bra jobbat! :banana:tummenupp

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back