Bullshit/övrigt

Croc

Medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Haninge
Hoj
GSR 750
Kanske en hugger kan vara en bra investering :va
 

Bifogat

  • DSC00319.JPG
    DSC00319.JPG
    144.1 KB · Visningar: 44

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Kanske en hugger kan vara en bra investering :va

Hehe det hjälper inte för mig iaf. Du får skaffa en sån där sexig plåthållare som en kille hade på svea igår :tummenupp

Allt vatten åker över och landar på ryggen på mig och rinner ner till resåren och sen blir man blöt på rumpan iaf :arsele
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Ser inte vad f-n det är berätta !

Skieet o gegga från vägen ju!
Blir ju så när man rensar häcken o kör i regn, vill man va fin får man lida pin :D
Min hynda e rätt ok men grodan va helt bedrövlig när jag rensade den, blev skitig som faaään när det regnade.
Men de e ju rätt lugnt croc, du e ju mest en vackertväder åkare :tungan
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Skieet o gegga från vägen ju!
Blir ju så när man rensar häcken o kör i regn, vill man va fin får man lida pin :D
Min hynda e rätt ok men grodan va helt bedrövlig när jag rensade den, blev skitig som faaään när det regnade.
Men de e ju rätt lugnt croc, du e ju mest en vackertväder åkare :tungan

aha, ser ju även ut som spya så man undrade ju vad ni hade gjort. :)

Har ni kollat in denna tidigare ?

http://hojskoj.se/
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
tjena dudes!

måste säga att jag var bra förvånad och jävligt glad när jag helt plötsligt fick blommogram idag från "Streetfighters Sthlm MC"! även om blommor e lite småbögigt ;) haha, sjukt uppskattat hur som helst! Jävligt skönt å veta att folk där ute bryr sig när man sitter här som en jävla invalid och knaprar 3 olika smärtstillande pga en efterbliven yngling i bil som inte brytt sig om att se sig omkring i trafiken när han kör.

har haft jävligt trevligt när jag varit ute och kört med er och jag hoppas att det blir av många fler gånger! tyvärr förblir jag nog en crippled bastard i minst 7 veckor till och sedan återstår det även allt polis-, försäkrings- och skadeståndstjafs. dessutom ska det ju köpas en ny hoj! va fan det nu blir!

njut av sommaren bäst ni kan iaf så ses vi förhoppningsvis på hoj igen i september!

respekt!

Patrik
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
tjena dudes!

måste säga att jag var bra förvånad och jävligt glad när jag helt plötsligt fick blommogram idag från "Streetfighters Sthlm MC"! även om blommor e lite småbögigt ;) haha, sjukt uppskattat hur som helst! Jävligt skönt å veta att folk där ute bryr sig när man sitter här som en jävla invalid och knaprar 3 olika smärtstillande pga en efterbliven yngling i bil som inte brytt sig om att se sig omkring i trafiken när han kör.

har haft jävligt trevligt när jag varit ute och kört med er och jag hoppas att det blir av många fler gånger! tyvärr förblir jag nog en crippled bastard i minst 7 veckor till och sedan återstår det även allt polis-, försäkrings- och skadeståndstjafs. dessutom ska det ju köpas en ny hoj! va fan det nu blir!

njut av sommaren bäst ni kan iaf så ses vi förhoppningsvis på hoj igen i september!

respekt!

Patrik

Jävligt trist när man läste din egen berättelse om det som hände, o beklagar o det djupaste att din planerade resa gick åt helvete...

Men å andra sidan finns du här idag o kan berätta om det som hände, det kunde ju gått fan så mycket värre, faktiskt..

Hoppas du blir kvitt dina smärtor snart, o att du kryar på dig så gott det går. Vi syns på hojarna i september som du skrev :tummenupp
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
ja det var fan helt otroligt, något man planerat och sett fram emot i nästan ett år går åt helvete på ett par sekunder, samma jävla dag hojarna ska skickas ner till tyskland inför den månadslånga resan som skulle ta oss ända ner till Kroatien och Montenegro via Alperna och norra italien. jag var PÅ VÄG till att lasta på hojen på lastbilshelvetet, hur sjukligt otur får man ha?

men jo, visst borde jag vara glad att jag lever. smällde i 70, flög som en propeller 20m och landade på huvet och ryggen/axeln mitt på en relativt trafikerad huvudled. läkarna var förvånade med. en av de första sakerna läkarna sa dagen efter va "du ska veta hur många av alla mc-olyckor vi får in här som vållats av ouppmärksamma bilister, du har haft väldigt tur också".

men men, inget mer att göra just nu än att stämma vrövhålet av svinet som körde samt läka dessa brutna ben i kroppen.

ni får gärna göra en grupp-fuck-you-burnout utanför hans bostad som ett manifest mot efterblivna bilförare som borde lagligt nitas samt ifråntas körkortet direkt på olycksplatsen de själva precis vållat! :tummenupp

Usch, det är verkligen dags för mig att bli diktator snart, känner det.

näe, nu ska jag knapra lite mer smärtstillande, peace!


Jävligt trist när man läste din egen berättelse om det som hände, o beklagar o det djupaste att din planerade resa gick åt helvete...

Men å andra sidan finns du här idag o kan berätta om det som hände, det kunde ju gått fan så mycket värre, faktiskt..

Hoppas du blir kvitt dina smärtor snart, o att du kryar på dig så gott det går. Vi syns på hojarna i september som du skrev :tummenupp
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
tjena dudes!

måste säga att jag var bra förvånad och jävligt glad när jag helt plötsligt fick blommogram idag från "Streetfighters Sthlm MC"! även om blommor e lite småbögigt ;) haha, sjukt uppskattat hur som helst! Jävligt skönt å veta att folk där ute bryr sig när man sitter här som en jävla invalid och knaprar 3 olika smärtstillande pga en efterbliven yngling i bil som inte brytt sig om att se sig omkring i trafiken när han kör.

har haft jävligt trevligt när jag varit ute och kört med er och jag hoppas att det blir av många fler gånger! tyvärr förblir jag nog en crippled bastard i minst 7 veckor till och sedan återstår det även allt polis-, försäkrings- och skadeståndstjafs. dessutom ska det ju köpas en ny hoj! va fan det nu blir!

njut av sommaren bäst ni kan iaf så ses vi förhoppningsvis på hoj igen i september!

respekt!

Patrik

Eftersom det var uppskattat så erkänner du med andra ord att du är lite småbögig:krama
Vi är nog glada att du lever och det var verkligen inte meningen att vara där och fingra på dina bögiga sidor:2cool

Men jag hoppas inte det dykt upp andra sidor hos dig som gör att du väljer kåphoj, för det är superbögigt!

Krya på dig polarn!:tummenupp
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Eftersom det var uppskattat så erkänner du med andra ord att du är lite småbögig:krama
Vi är nog glada att du lever och det var verkligen inte meningen att vara där och fingra på dina bögiga sidor:2cool

Men jag hoppas inte det dykt upp andra sidor hos dig som gör att du väljer kåphoj, för det är superbögigt!

Krya på dig polarn!:tummenupp

haha ja du, tolka det som du vill! men för att klarifiera så var det tanken som uppskattades väldigt mycket! ;)

näe fan inte blir det någon kåphoj, något relativt naket blir det garanterat! :tummenupp
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
haha ja du, tolka det som du vill! men för att klarifiera så var det tanken som uppskattades väldigt mycket! ;)

näe fan inte blir det någon kåphoj, något relativt naket blir det garanterat! :tummenupp

Bra verkar som hjälmen gjorde ett bra jobb!:tummenupp
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Hemkommen från Hulsfred nu. Skönt å va hemma igen å ha sovit i sin egen säng... Sett en del grymma spelningar. Surt bara att min packning blev snodd från tältet
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top