Bulten 8/7-09

Jag är rätt säker på att jag fastnade på bild, nån som har en bild på en svart R6 å mig me en SH tröja? Vore kul å se hur man ser ut =) Även om fotografen inte tycker att bilden är tipptopp, lägg upp den

Den här suddiga kanske...
r2nqbl.jpg

Tack för dom fina bilderna :) Ni fotografer e alldeles för självkritiska. Lägg upp dom bilderna som man ser vad det e på iallafall.För jag tror att en ny kille som blir fotad första gången kan ha stor glädje av att komma med på bild trots att den e lite suddig. Typ "Kolla där e jag på min hoj, ska vi ligga nu?" :tuttar

Last edited:
Jag är rätt säker på att jag fastnade på bild, nån som har en bild på en svart R6 å mig me en SH tröja? Vore kul å se hur man ser ut =) Även om fotografen inte tycker att bilden är tipptopp, lägg upp den

Jag är rätt så säker på att det är du på den här jättesuddiga bilden ...

DSC_0273.JPG

Tack för dom fina bilderna :) Ni fotografer e alldeles för kritiska mot er själva. Lägg upp dom bilderna som man ser vad det e på iallafall.För jag tror att en ny kille som blir fotad första gången kan ha stor glädje av att komma med på bild trots att den e lite suddig. Typ "Kolla där e jag på min hoj, ska vi ligga nu?" :tuttar

Jo, visst är det som du säger . Men det skulle bli så sanslöst mycket bilder och jobb då. Jag tycker det funkar rätt bra att folk får fråga efter bilder om de vet med sig att de varit där vid aktuell tid. :tummenupp

Zeki: jag tycker det blev riktigt hyffsade bilder för dig :)

Jo, visst är det som du säger . Men det skulle bli så sanslöst mycket bilder och jobb då. Jag tycker det funkar rätt bra att folk får fråga efter bilder om de vet med sig att de varit där vid aktuell tid. :tummenupp

Självklart e det bra att man kan ställa fråga om man fastnade på bild. Tänkte bara tanken att det kanske e jobbigt för er fotografer att nån fråga efter en bild på en mc-modell som passerat ,när det är 10st med likadana mc-modeller som kört där den dagen. Sen måste det ju vara lite jobb med att sitta å titta med era självkritiska ögon på alla bilder (positivt menat att ni e så noggranna) å sortera ut dom ni tycker e bra. Fast iofs så håller jag med dig. Måste ta sjukt mycket utrymme att lägga upp alla bilder som tagits :tummenupp

Last edited:
Jag är rätt så säker på att det är du på den här jättesuddiga bilden ...

View attachment 280293

wooo! :D Första gången man fastnar på bild :D Andra gången jag körde på bulten, när brukar ni stå där? Är det onsdagarna bara eller?

Tack för bilden, synd att den inte blev så skarp :/

Den här suddiga kanske...
r2nqbl.jpg

Nopp, men Zeki träffa rätt :)

Mina polare kom åkandes nån minut innan mig, så ni va inte beredda.
'
Såg nån som drog fram kameran och kuta över åkern :D

Vem var de som stod uppe på ett berg precis innan en högersväng och fotade?

Last edited:
Självklart e det bra att man kan ställa fråga om man fastnade på bild. Tänkte bara tanken att det kanske e jobbigt för er fotografer att nån fråga efter en bild på en mc-modell som passerat ,när det är 10st med likadana mc-modeller som kört där den dagen. Sen måste det ju vara lite jobb med att sitta å titta med era självkritiska ögon på alla bilder (positivt menat att ni e så noggranna) å sortera ut dom ni tycker e bra. Fast iofs så håller jag med dig. Måste ta sjukt mycket utrymme att lägga upp alla bilder som tagits :tummenupp

Förra året tog jag ca 15 000 !!!!! bilder på Bulten..då började jag i juli, så det lär inte bli sämre i år...:brinnerup (get a life,Lasse) :D Det låter ju helt idiotiskt, men jag tycker det är så najs med hojturen dit,koka lite,fota,snacka skit ...helt enkelt underbart..:banana

Förra året tog jag ca 15 000 !!!!! bilder på Bulten..då började jag i juli, så det lär inte bli sämre i år...:brinnerup (get a life,Lasse) :D Det låter ju helt idiotiskt, men jag tycker det är så najs med hojturen dit,koka lite,fota,snacka skit ...helt enkelt underbart..:banana

Den digitala revolutionen måste ju komma väl till pass.
Tänk om du varit tvungen att ha vip-kort på Fotoquick och köpa filmrullar för alla pengarna :)

Den digitala revolutionen måste ju komma väl till pass.
Tänk om du varit tvungen att ha vip-kort på Fotoquick och köpa filmrullar för alla pengarna :)

Haha..eller krypa in i mörkrummet ett par timmar varje kväll...Sen scanna in alla i datorn.

Grymt Lasse:tummenupp Sorry att man inte stannade och var social den här gången, men du var ju inte helt själv där direkt:)

Och Zeki, köpt egen kamera nu? Riktigt bra bilder:tummenupp

Grymt Lasse:tummenupp Sorry att man inte stannade och var social den här gången, men du var ju inte helt själv där direkt:)

Och Zeki, köpt egen kamera nu? Riktigt bra bilder:tummenupp

Jepp nu är kameran inhandlad så nu kanske det är dags att ta upp det här med foto effter ett uppehåll på ca 8-9 år :P :rolleyes

kanske blir bättre bilder på dig är jag blivit snabbare hehe

16 gig i jpg!!!

Det brukar gå ganska fort då bilderna ligger mellan 4-6 mb styck:D

Last edited:
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back