Erfarenhet av travelpartner.se eller budget.travelpartner.com

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Håller på att boka flygresa till Thailand.

Är det någon som har erfarenhet från travelpartner.se eller budget.travelpartner.com (tror det är samma bolag?)

Har inte hört talas om dom men dom har riktigt bra priser...
Tacksam för svar.

Rekommenderar annars Finnair, riktigt bra att resa med. Då åker du från Landvetter direkt till Helsingfors och sen rakt ner till Bangkok. Åkte med dom senast och gör det i vinter igen. Ligger väl kanske inte i den lägsta prisklassen men man brukar slippa massa tråkig väntetid.

Billigaste biljetterna hittar du alltid på www.reseguiden.se/flyg, de länkar till bl.a. Travelpartner - som jag f.ö. också köpt biljett av.
Finnair är ett flygbolag, Travelpartner är en biljettförsäljare, Reseguiden är typ Pricerunner för flyg.

Kollade det alternativet också. Det var det mest tidseffektiva och skulle spara oss mellan 2 och 3 timmar totalt. Dock till en merkostnad av ca 12000 delat på 4 pers så det känns inte riktigt motiverat...

Last edited:
Billigaste biljetterna hittar du alltid på www.reseguiden.se/flyg, de länkar till bl.a. Travelpartner - som jag f.ö. också köpt biljett av.
Finnair är ett flygbolag, Travelpartner är en biljettförsäljare, Reseguiden är typ Pricerunner för flyg.

Kanske skrev det konstigt men man kan ju välja Finnairs turer via dom flesta biljettsidorna. Bor man här i Göteborg är Finnair klockrent och man behöver bara mellanlanda i Helsingfors. Går ju inga reguljärflyg till Bangkok från gbg vad jag vet iaf....kan ha fel men jag har inte hittat nåt.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen