Dejting på SH

Då ska du ju inte skriva till mig, jag är ju kille :va

Det gjorde jag inte heller. :gnissla
(Inte från början iaf)

Oj! Ta inte illa upp, eller "no offence" som du plägar säga. Men jag tyckler det här är en av de kassaste trådarna jag sett i MC-relaterat.:D

Jag kan hålla med om att tråden är ganska vagt kopplad till mc-relaterat. Men sen verkar det vara lite trend att det mesta som har någon form av mc-anknytning, även om det är vagt och indirekt hamna i just mc-relaterat.

Oh, då vill jag också.

Hmm... Nu ska vi se. Jättesöt (se bild) kille på drygt 22 (36) söker trevlig (sexuellt frigjord) tjej med sunda intressen (deepthroat osv). Ålder spelar ingen roll (sålänge du inte är över 22 PÅ RIKTIGT! :mad: ).

Nu ska jag hålla andan medan jag väntar på PM.

Det gjorde jag inte heller. :gnissla
(Inte från början iaf)

Jag kan hålla med om att tråden är ganska vagt kopplad till mc-relaterat. Men sen verkar det vara lite trend att det mesta som har någon form av mc-anknytning, även om det är vagt och indirekt hamna i just mc-relaterat.

Jag tycker mest att alla dessa tafatta raggningstråder är så pubertalt lytta att man häpnar, men den här var ju exceptionell. Det är så gulligt på ngt vis, när vuxna människor helt näpet frågar chans på varandra på internet.:D Extra festligt när tex 35-åringar fläskar på med *Ler* och liknande.

Men jag inser ju att ensamheten helt klart måste vara omfattande ute i provinserna, när tom ett mc-forum belastas, trots alla dejtforum. Så jag ska lämna tråden och sluta störa nu, så ni får upp verkningsgraden lite ;)

Last edited:
Last edited:
Internet är svårt, jag tror jag kör på IKEA istället. Såg nyss en reklam på TV. "Kom in och provligg." stog det.

Du, jag var på IKEA häromdagen. Bara gravida kvinnor dära.

En späckhuggare med nithalsband, typ? Som man bussar på andra späckhuggare i förorten? Eller vadå?

Black Mans Willy

(BMW om det fortfarande var för svårt ;))

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...