Döden

kannibalism:

jag vill lura med så många sh-medlemmar som möjligt till en avlägsen ö och senare äta upp så många som möjligt innan jag 1. blir påkommen och därmed ihjälklubbad eller 2. ätit upp alla och därmed dör av svält.

kannibalism:

jag vill lura med så många sh-medlemmar som möjligt till en avlägsen ö och senare äta upp så många som möjligt innan jag 1. blir påkommen och därmed ihjälklubbad eller 2. ätit upp alla och därmed dör av svält.

Låter som att man ska undvika Lelleträffen nästa sommar :D

Jag vill aldrig dö - är för nyfiken på vad som ska hända imorgon.
Jag måste ju uppleva nyaste modellen på hojen och bilen ;)

När ni ändå är inne på ämnet, hur mycket skulle ni betala för att få gå på en begravning som har begränsat med antal platser?

1 mille är de här uppe i

Priserna på biljetter till minnesceremonin skenar på internet Auktioneras ut för hundratusentals kronor – i utgångspris.

1,6 miljoner vill dit – 11 000 släpps in

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5479125.ab

Jag skulle kunna betala en tusenlapp för att få slippa.

Återkomm gärna till mig efter en familjemedlem/bästa vän hängt sig lr tagit livet av sig själv. Så kan vi se vad du anser om att man länkar till självmord.se då.

Pallar man inte en allmängiltig diskussion om döden och om hur man kan tänka sig stämpla ut, är det märkligt att man ens sätter sig på en hoj.

Återkomm gärna till mig efter en familjemedlem/bästa vän hängt sig lr tagit livet av sig själv. Så kan vi se vad du anser om att man länkar till självmord.se då.

Nu var det iofs ingen som hade länkat dit när du skrev ditt inlägg.
Dessutom förstår jag inte riktigt resonemanget. Det är väl ingen som glorifierar eller på allvar förespråkar självmord i denna tråd? Snarare gör man ett tungt ämne som den egna döden lite lättsammare genom att skämta om den.

Ser du inte skillnaden i att Kalle 28, tillsammans med andra i vuxen ålder i skämtsamma ordalag diskutera hur de skulle vilja stämpla ut och på att sitta på en sajt med deprimerade och på allvar uppmuntra dessa att ta livet av sig?!

Vad som skrivs på självmordssidan har jag ingen aning om eftersom jag inte har något som helst intresse av att besöka den.

Vad det gäller mig själv väljer jag att citera en polare:
- Man skall dö en orgasm, omgiven av kvinnor i en pool fylld med färsk grädde!

Funkar för mig.

det är bekvämt att drunkna vet jag av egen erfarenhet..

Inte helt säker på det.

Citerar självmord.com
"Att vara vid "liv" när du drunknar kan vara oerhört obehagligt, eftersom kroppens naturliga överlevnadsinstinkter kommer att försöka andas, och sen till slut andas in vatten, vilket gör ont, speciellt om du inte vill dö."

Själv har jag provat på att drunkna, men jag kan inte minnas något utifall det var trevligt eller ej. Mest ett jäkla bekymmer efteråt som jag minns delar av. Samt bekymmren och menen jag har än i dag. Kapade lungor, massa ärr mm.

jag vet precis hur jag vill dö!

när jag är gammal så ska jag åka upp i ett högt jävla hus, exempelvis tokyo eller new york med sjukt mkt människor nedanför. jag ska sedan hoppa och skrika som bara faan så alla nedanför stannar upp och bildar en ring där jag kan landa. jag landar sedan där med fejset neråt och skvätter ner alla av en radie på 20 meter med blod och lemmar.. väggar, bilar, gråtande barn, hamburgare och affärsmän - alla ska bli kladdiga.

min död ska bli the happening of the year!

av en händelse ritade jag två bilder på hur det kommer se ut ungefär :)

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983829114_782369114_2969341_3786430_n.jpg

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983834114_782369114_2969342_6620315_n.jpg

Jag vet, jag är störd :)

:rofl

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...