Spamtråd M+S

tjenare,

ger mig tillkänna här i denna tråden för första gången då...
3 veckor..... kvar till semester :näsblod

hoppas på lite sol då o då så att man kan få lite för-semesterkänsla iaf :rolleyes:

Gött :D, själv har man bara 5 veckor kvar på semestern, ush, känns som den redan snart e slut :(

Kewk va trist att vara tillbaka på jobbet!! :4skrika

Äh, du är så negativ :jäs Jobba är roligt och underhållande. Det är något som man gör för nöjes skull och att man tjänar lite pengar är bara bonus.

Plikten framför allt :mattias

Gött :D, själv har man bara 5 veckor kvar på semestern, ush, känns som den redan snart e slut :(

Den är snart slut :tungan

Last edited:
Fan va gött att va på jobbet :) Vissa dagar är så jävla givande :banana

Jag behöver klippas! Vågar jag gå till dig utan att behöva se ut så här efteråt?:D Tänkte om du skulle jävlas med mig åt Elisabeth eller nått:näsblod

haircut.jpg

Lämnade in hojen på Honda idag för garantiåtgärd och 1200mila service. Påtalade ett visst vinande ljud. Honda skickar en ny motor istället :banana :Bugar

Var glad att du är ensam. När jag körde buss så låste cheferna toaletterna så passagerarna fick kissa i PET flaskor som dom sen slängde fram på instrumentbrädan. DET var eckligt.:zpy

när jag körde buss var det inte så möe folk med, så jag kunde använda toan så mycket jag ville.
Men det är ju lite jobbigt att tömma, så om jag behövde stanna, så kunde jag lika gärna stanna och pinka i det fria.

Lämnade in hojen på Honda idag för garantiåtgärd och 1200mila service. Påtalade ett visst vinande ljud. Honda skickar en ny motor istället :banana :Bugar

Oj oj, det kan man kalla service :tummenupp
Eller så är det ett vanligt fel som de vill fixa till illa kvickt innan det händer något :)

Kewken. Åkte på ombesiktning för svagt bromsljus.. Fan vet hur jag ska lösa det med undertail modell dioder och söndersågade originaldelar :(

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025