Tips: Bra pris på hjälmkamera

• Thread starter Thread starter N/A
  • Start date Start date

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Har kikat runt lite efter en bra hjälmkamera och har fastnat för VholdR ContourHD. Ser smidig ut och verkar leverera en kanonbild i HD-upplösning enligt filmer på Youtube

Bästa priset på Prisjakt är 3595:- plus frakt hos dustinhome. Sportkamera.se tar 3995:-
Men har man ett studentkonto (kan alla csn-kort ansöka om) så betalar man 2190:- inkl frakt, vilket verkar vara svårslaget! :tummenupp

har också tänkt skaffa en hjälmkamera i framtiden, var ett jäkla schysst pris om man hade csn kort. får väll bli då man pluggar vidare igen hehe.

Jag är student. kan ju langa för en lite peng :hihi

jag köpte mig en ContourHD för en vecka sedan och jag kan säga att det är ruggigt bra kvalite för en sån liten pryl! dom videorna man ser på youtube är kvaliten mycket sämre i än när man kollar på filerna direkt! jag köpte min ifrån ebay, tror jag hamnade på 2600kr någonstans!

Helt klart tummen upp!! TjÖp

Hur är batteritiden på denna? Följer det med något fäste för att sätta fast den på styret eller någon annanstans på hojen?

aha! intressant, då gäller det att dra till universitetet och ragga :tummenupp

För oss runt 50år är det lättare än så...

Vi går bara till någon av våra barn:
"- Tjacka den här, eller så gör vi abort...!!!"

Muhahahaha !!!!!!!!!!!!!!
:hihi:rofl:hihi

Uhm, jag går i gymnasiet. Kan jag få rabatt då? Ja, jag har studentkort!

Tjena alla!

Funderar på att köpa en hjälmkamera, men har riktigt svårt o bestämma mig för vilket dels för att jag är inte så kunnig i ämnet och ingen erfarenhet alls.

Men som jag har kunnat läsa mig fram till så är VHOLDR CONTOURHD SPORTKAMERA är bra och prisvärd val alla dagar i veckan.

Är det någon på sh som har erfarenhet av den här kameran och är snäll o skriver både negativt och positivt om den?