Letar gammal serie (tidning)

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Hade en gammal serietidning för läääänge sen, skulle vilja veta vad den hette.

Den handlade om en neger (tror jag) som jobbade för staten (tror jag), inom vapen/supersoldater, han dog, och dom gjorde om han till en cyborg, och han rymde? på nåt sätt var han ihopkopplad med sin familj.. Tror det var nåt med grabbens tvspel, hmm, eller nåt liknande. Har även för mig att han slogs mot enorma robotar som såg ut som skalbaggar.. :)
det var rått tecknat, typ som spawn.

nån som har en idé?

Ah! Vet precis vad du menar, hade samma. Om jag bar visste vars i HELSIKE jag sparat den.. Var det inte nåt specialnummer av Magnum eller nåt liknande? Är rädd att den ligger i en flyttkartong 150 mil härifrån. :gnissla

Ah! Vet precis vad du menar, hade samma. Om jag bar visste vars i HELSIKE jag sparat den.. Var det inte nåt specialnummer av Magnum eller nåt liknande? Är rädd att den ligger i en flyttkartong 150 mil härifrån. :gnissla

det är nog fan inte omöjligt! Jag blir cp när jag inte kommer på sånt här!...

Visst var det nåt med grabbens tvspel? Har för mig att han spelade nåt spel, och pappan blev som hans gubbe i spelet? Åhh bah.

Visst var det nåt med grabbens tvspel? Har för mig att han spelade nåt spel, och pappan blev som hans gubbe i spelet? Åhh bah.
Visst var det så. Kan se omslaget framför mig, namnet vill dock inte infinna sig. Tack så mycke, nu blir jag utan sömn inatt. :( :tungan

Det bra är att jag ska hälsa på flyttlådan om en vecka eller två. Då ska det bli ett definitivt slut på grubblerierna.

Hur kommer det sig att man börjar läsa sådanna serier?

Eller bara nostalgiger. Jag har 3år Marvel tre olika serier, bl a denna, alla lästa en gång och i mint condition.. I like serer.. och min snopp e stor :D

Exakt :) allt med marvel, gamla starzingers, kom på att jag hade nån serietidning med aliens också! Hmmm :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg