Kronofogden!

De ägs av Jehovas vittnen för övrigt... Har jag hört, bara det är så jävla illa så att man borde fundera på att elda upp skiten :mad:

Nej Nej...stackarn...
D e straff nog att jobba på ONOFF...
..Har inte er sensei lärt er att man inte sparkar på någon som redan ligger ner ? :näsblod

hahaha..jaaa...jag haaatarr ONOFF....vidrigt litet företag...
Säg inte att du jobbar där ?:banana

haha ni kan vara lugna! :lynchmob
Är verkligen inte ett stort fan av dem men de hade den kameran jag kikat på men till ett bättre pris så därför handlade jag där helt enkelt.
De värsta med OnOff är deras tider när man lämnat in deras skräp för lagning :gnissla

haha ni kan vara lugna! :lynchmob
Är verkligen inte ett stort fan av dem men de hade den kameran jag kikat på men till ett bättre pris så därför handlade jag där helt enkelt.
De värsta med OnOff är deras tider när man lämnat in deras skräp för lagning :gnissla

För att inte tala om deras jävla helvetes OO-kort som man blir lurad på. Deras medbrottslingsbolag : SOLID är ett fint helvete det med....lurar folk på pengar hela tiden!
vidrigt företag...skulle aldrig få för mig att handla där...även om de hade en kamera för halva priset jämför med ett annat skitställe som elgiganten.
Har jävligt svårt för företag som föreställer sig....

För att inte tala om deras jävla helvetes OO-kort som man blir lurad på. Deras medbrottslingsbolag : SOLID är ett fint helvete det med....lurar folk på pengar hela tiden!
vidrigt företag...skulle aldrig få för mig att handla där...även om de hade en kamera för halva priset jämför med ett annat skitställe som elgiganten.
Har jävligt svårt för företag som föreställer sig....

Haha då förde min prick med sig lite tur alltså att ja slapp de där jävla helvetes kortet :D annars hade de tutlurat mig in på bara skinnet:näsblod

Haha då förde min prick med sig lite tur alltså att ja slapp de där jävla helvetes kortet :D annars hade de tutlurat mig in på bara skinnet:näsblod

Hade du inte haft en..så hade du fått det med OO-kortet...det är någon sorts 'bonus' anser de.
De vill att du tar O-kort..och tar en försäkring till det..som du sen får 50% av försäkringspremien tillbax ditsatt på kortet. Säg att du har köpt då en försäkring på 1000:-..och får alltså 500:- på kortet. För att lösa ut dessa 500kr så måste du handla för 5000:-. Den produkt du köper för 5000kr kommer du antagligen att försäkra med...så man e på ruta 1 igen...och man är bunden till företaget då man tror att man har X antal kr i godo.
Har aldrig fått för mig att teckna kortet eller köpa deras försäkringar..men jag har hört deras svettiga säljare stå och mala in det i hjärnan på folk!
Vidrigt företag.....handla aldrig där heheh

Hade du inte haft en..så hade du fått det med OO-kortet...det är någon sorts 'bonus' anser de.
De vill att du tar O-kort..och tar en försäkring till det..som du sen får 50% av försäkringspremien tillbax ditsatt på kortet. Säg att du har köpt då en försäkring på 1000:-..och får alltså 500:- på kortet. För att lösa ut dessa 500kr så måste du handla för 5000:-. Den produkt du köper för 5000kr kommer du antagligen att försäkra med...så man e på ruta 1 igen...och man är bunden till företaget då man tror att man har X antal kr i godo.
Har aldrig fått för mig att teckna kortet eller köpa deras försäkringar..men jag har hört deras svettiga säljare stå och mala in det i hjärnan på folk!
Vidrigt företag.....handla aldrig där heheh

Haha låter fullständigt lysande!
skönt att ja inte tog något sådant då :)

Har Kronkalle erkänt att de gjort fel så skall pricken tas bort.

Och de KAN ta bort den för det vet jag av egen erfarenhet.

haha om ja ska va ärlig har ja knappt en aning, har inte koll för fem öre!
en samsung vet ja att de va :P med minneskort

hmmm hmm..ja...Prolly en handycam med pistolgrepp?
Bra skit rent matriellt...antiskak funktioner kunde vart bättre...mkt bättre :P
Försök och rigga upp den inlindad i en handduk eller nått gummiaktigt när du kör actionpics på hojen.Sväljer skakningar rätt fint! Mekaniska bildstabilisatorer :)

hmmm hmm..ja...Prolly en handycam med pistolgrepp?
Bra skit rent matriellt...antiskak funktioner kunde vart bättre...mkt bättre :P
Försök och rigga upp den inlindad i en handduk eller nått gummiaktigt när du kör actionpics på hojen.Sväljer skakningar rätt fint! Mekaniska bildstabilisatorer :)

ska göra, ska göra :)
Ska mest användas till semesterfilmning eftersom ja ska jorden runt om ett par månader :)

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back