Taaaaaaagen..

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Yep.. Första boten idag då.. 2400:- för 63km/h i Fleninge.
Vad jag förstått så brukar farbrorn alltid stå på vissa ställen.. Kan vi inte hjälpas åt att informera när de har sina kontroller eller iaf här sätta ut ställena som de brukar stå på?

Vad jag förstått så brukar de främst stå i slutet av
Fleninge, (vid kyrkan).
50vägen utanför McDolnads som går till korsningen till HD
E4/E6(?) Trafikplats Elineberg
Utanför soptippen vid väla (efter Yamaha Center mot Väla).

Är ju inte direkt så att man ska ligga i 250km/h över stan och sen bromsa ner där de brukar stå, men 2400:- och 13km/h över hastighetsbegränsningen kunde undvikas, kan förstå om man kommer i 100km/h över gällande begränsning eller liknande..

Sooooopa:arsele

Om du startat rundan 15:10 istället för 15:09 så hade dom skjutit bilen före dig:D

Last edited:
Det brukar alltid stå massor med polisbilar vid parkeringen mittemot Nilssons MC.

Där ska man nog inte köra för fort... :gnissla

Sura pengar (vet hur det känns), men livet går vidare och om det är till någon tröst så var glad att du inte körde fortare så att lapen rykte.. !! :(

Kommer allt fler poliskontroller i samband med solen och det sköna vädret. :gnissla :(

Å fan, brukar de stå där. :va

Tur de inte stog där när jag skulle byta däck hos Fahrer...
Jaja, va fan en liten bot är väll inget att gnälla om. Gnäll när notan blir 4000+... ;) :tungan

Surt med böter men som sagt...man får vara glad åt det lilla, dvs att du har kvar lappen.

Sooooopa:arsele

Om du startat rundan 15:10 istället för 15:09 så hade dom skjutit bilen före dig:D

Ja, och då kanske du hunnit med, och kört längst fram (som vanligt) så hade du fått ta smällen. Fan alltså.
Damme bara körde vidare den rackaren(förstår honom), fast han har visst redan några meriter i fortkörningsböter vad jag hört, så denna kan väl jag bjuda på ;) :D

Ja juste, grattis förresten. ;)
Inte dags att köpa guldvinge och börja sköta renar snart same? :D

Surt med böter men som sagt...man får vara glad åt det lilla, dvs att du har kvar lappen.

Helt rätt! :)
Hur trevliga poliser som helst, galet söt brud-aspirant med. :p
Jävla sura gubbjävel dock, som hade "jobbat i trafiken i 27år" osv osv. Jävla vad irriterad han skulle bli när jag inte ville skriva under, ändå tyckte jag att han fick det rätt bra förklarat. Gubbdjävlar alltså, han såg ut att vara dryga 42 eller något. gubbe.. gubbe.

Å fan, brukar de stå där. :va

Tur de inte stog där när jag skulle byta däck hos Fahrer...
Jaja, va fan en liten bot är väll inget att gnälla om. Gnäll när notan blir 4000+... ;) :tungan

Vill du sponsra mig? :D

Sura pengar (vet hur det känns), men livet går vidare och om det är till någon tröst så var glad att du inte körde fortare så att lapen rykte.. !! :(

Kommer allt fler poliskontroller i samband med solen och det sköna vädret. :gnissla :(

Har du också blivit tagen? :S

amen vaffan asså.. bara göra en fuckyouburnout & sen bara sticka på backhjullet DiReCt!!! :rolleyes:

Ska ha det i åtanke :tummenupp

Last edited:
Stackare men överdriver du inte nu för visst var det bara 62 du körde. :rolleyes:
Jag både såg och hörde dig när du blivit stoppad. Du hade otur för de hade precis kommit dit när de stoppade dig och de trodde inte du skulle stanna alls utan bara dra. Så det var tjejen du stod och gjorde dig till för inte konstigt det tog så lång tid för dig där.
Fleninge står de ofta i när det är fint väder och är jag hemma kan jag skriva när de är där. De har förresten varit där ett par tisdagskvällar men har missat när ett visst antal motorcyklar kommit i bra tempo där. De åker hem innan det blir för kallt/mörkt att stå där. :tummenupp

Stackare men överdriver du inte nu för visst var det bara 62 du körde. :rolleyes:
Jag både såg och hörde dig när du blivit stoppad. Du hade otur för de hade precis kommit dit när de stoppade dig och de trodde inte du skulle stanna alls utan bara dra. Så det var tjejen du stod och gjorde dig till för inte konstigt det tog så lång tid för dig där.
Fleninge står de ofta i när det är fint väder och är jag hemma kan jag skriva när de är där. De har förresten varit där ett par tisdagskvällar men har missat när ett visst antal motorcyklar kommit i bra tempo där. De åker hem innan det blir för kallt/mörkt att stå där. :tummenupp

Ja fy fan vad söt hon var! :D

Jävla sura gubbjävel dock, som hade "jobbat i trafiken i 27år" osv osv. Jävla vad irriterad han skulle bli när jag inte ville skriva under, ändå tyckte jag att han fick det rätt bra förklarat. Gubbdjävlar alltså, han såg ut att vara dryga 42 eller något. gubbe.. gubbe.

Hmm. Han var alltså 15 när han började som snut?

Det var mest för att VBK VERKLIGEN skulle förstå att jag jävlades med honom, (han fyllde nyligen 42) även om man får en bild av honom att han iaf skulle vara 10år yngre :).. Trodde iaf jag första gången jag snackade med honom =)

Jo, jag förstod det, ville bara retas lite...:krama

Dom brukar stå gömda vi kyrkan... sedan brukar dom stå utanför gästgivargården o med lasern,då tar dom från alla fyra håll...brukar även stå utanför skroten o gömma sig...
jag bor här ute så man har stött på dom ett antal gånger.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back