Ska köra på falkenberg 1/8. Vore kul om det kom några superdukar o heja på.
QUOTE]
Riktigt snygg hoj.. Klart man kommer upp o hejar på
Jag va o körde på falkenberg i onsdags lyckades fastna riktigt bra på en bild![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska köra på falkenberg 1/8. Vore kul om det kom några superdukar o heja på.
QUOTE]
Riktigt snygg hoj.. Klart man kommer upp o hejar på
Jag va o körde på falkenberg i onsdags lyckades fastna riktigt bra på en bild![]()



Va o försvarade superdukens rykte i helgen på knutstorp ring i bott.
Gick fint som snus kvalade 15 i blött på lördagen 8a i mål.
På söndagen var det torrt kvalade 9a o vart 9a i mål.
Körde ifrån massa 1098 duccar o några rc8or. Kul som fan.
Ska köra på falkenberg 1/8. Vore kul om det kom några superdukar o heja på.
Nylund va 2a på lördag o 1a söndag på sin pro superbike kittade rc8r.
Det står lite mer info om racet på sporthojs första sida.
Det är en tränings bild till höger.
Va o försvarade superdukens rykte i helgen på knutstorp ring i bott.

o tagit bort trekanterna på luft burken i hopp om mer effekt. Det är en 07a så man ligger ju inne med ett riktigt krut paket.
Halloj gott folk. Här kommer en liten kul bild från söndagen nere i oljehamnen.
edit:I följande ordning, Mr KTM, b0bl00i, Carlb
Trevligt med lite dukar i Göteborg. Inte ofta man ser några på vägarna.
Var har du fått dekalerna ifrån?
Va o försvarade superdukens rykte i helgen på knutstorp ring i bott.
Tjena ni som åker på tuvängen, har ni kul där?
Ser rätt "långsam" ut? Rätt tjatigt att åka 1;an och 2;an hela dagen?
Vad ligger ni Duke killar på för tider?
// Tom

Nej, det var inte jag. Min är vit o jag misstänker att du såg en orange?
SKulle tro att det var Anders (Aron07). Han var åksugen igår...
Lät den som fan? Han har inte sina db-killers i o det är ganska hög volym på den.![]()
Jag hade skoj i lördags iallafall..
inte rikigt samma sak som storbana.
men det stillar ju hungern lite iallafall
http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip...e=1&show_portrait=0&color=00ADEF&fullscreen=1
liten snutt från i lördags..
(eller liten å liten.. den var fan 18 min.)
men runt 10 min börjar det bli skoj när man får se mig hoppa runt som en apa å se hobbes försöka jaga ifatt den snabba svarta.. (har alltid sagt att som svarta e snabbare)
/Freddan
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |