c-spanner kallas de även på engelska.
behöver spänna/justera styrlagret på Hayabusan.
ville helst slippa använda drivdorn å hammare till låsringen och justeringsringen
fast det kanske går bra om de inte sitter så hårt.
behöver spänna/justera styrlagret på Hayabusan.
ville helst slippa använda drivdorn å hammare till låsringen och justeringsringen
fast det kanske går bra om de inte sitter så hårt.