Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
NejSupas?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NejSupas?
Jag är alltid törstig![]()
Jag ska ut å jogga nu...men ikväll blir jag allt törstig![]()
Jag är alltid törstig![]()
Jag ska ut å jogga nu...men ikväll blir jag allt törstig![]()
Hör av dig då, Syrran och hennes snubbe är här på besök och dem vill nog ut på krogen...
Får man joina då kanske? För övrigt, så ska jag hem till filippa och käka middag borta vid dig, Paser. men hon ville ta det lugnt sen, men jag är nog ölsugen och sällskapssjuk som vanligt![]()
ha-ha....Du å Paser brukar ju joina ganska bra![]()
Får man joina då kanske? För övrigt, så ska jag hem till filippa och käka middag borta vid dig, Paser. men hon ville ta det lugnt sen, men jag är nog ölsugen och sällskapssjuk som vanligt![]()
Jävla festlig midsommar..... Smedberg och två av hans polre kom in på H-R som tillsammans med bryggeriet va det enda som va öppet idag. Men mig vägrade dem släppa in.... fyfan vad tråkigt det känns... Vafan hade dem förlorat på att släppa in mig? Jag kom ändå med ett gäng killar över 30, samt att jag är över 18 och får dricka lagligt ute... jag va inte odräglig eller full...Bara att haka på
Ingen aning om när vi ska ut och vart vi ska men det löser sig...
Ädit:
Vi har bokat bord 20:30 så efter det blir det utgång.
ja, de visste väl om det att man inte ska gå till stan på midsommar, det kan man göra alla andra vanliga helger.Jag kom ändå med ett gäng killar över 30, samt att jag är över 18 och får dricka lagligt ute... jag va inte odräglig eller full...
Jag känner mig redigt bitter nu. tur man har rom hemma....
Skål![]()
Jävla festlig midsommar..... Smedberg och två av hans polre kom in på H-R som tillsammans med bryggeriet va det enda som va öppet idag. Men mig vägrade dem släppa in.... fyfan vad tråkigt det känns... Vafan hade dem förlorat på att släppa in mig? Jag kom ändå med ett gäng killar över 30, samt att jag är över 18 och får dricka lagligt ute... jag va inte odräglig eller full...
Jag känner mig redigt bitter nu. tur man har rom hemma....
Skål![]()
Haha, ja den va bra faktisktVa inte så bitter nuHard Rock sög ändå ikväll...
Se fram emot din dejt imorgon istället![]()
Jag vet inte, jag tycker vi ska rådgöra med herr gummibåtsrace själv... Jojoman va har du för försdlag?När blir de gummibåtsrace?
Jag vet inte, jag tycker vi ska rådgöra med herr gummibåtsrace själv... Jojoman va har du för försdlag?![]()
Ska vi bärsa på lördag i min tomma lägenhet då kanske? Eller grilla och öla hos er??Vi får ta några bärs och hitta ett bra datum.
Poolen närmar sig.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |