GPZ 1100 vs KTM 690 SMR

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
min kära make har en GPZ 1100 som han funderar på att sälja då han kör inte så mycket motorväg där den gör bäst utan mest 50 och 70väg till jobbet, och med GPZan är det ju rätt lätt att köra för fort med och han vill gärna behålla körkortet framöver:D.
Han funderar på att köpa en KTM 690 SMR. vi var och kollade på en tidigare idag och nu undrar han (min man dårå) om SMRen är ett bra köp för det är mest stadskörning som gäller och kanske liiite grusväg....
jag undrar om den accelererar bra från 0 till 100 mer än så behövs inte:tungan

Nån här med en KTM 690 SMR som haft typ GPZ eller liknande innan och som har nått att förtälja?:)

min 690 smc rör fint på sej så acc ska inte va nå problem med smren den väger iofs några kg mer

Eh... behålla körkortet på en 690 smr.... fniss.

Det är ju en av de svårare hojarna att framföra på lagligt sätt. Visserligen en av de bättre att köra ifrån blå med inne i stan men som sagt... direkt olämplig hoj att försöka behålla ett körkort med.

Köp en en mycket gammal triumph om målet är att behålla kortet.

/Lucky9

Eh... behålla körkortet på en 690 smr.... fniss.

Det är ju en av de svårare hojarna att framföra på lagligt sätt. Visserligen en av de bättre att köra ifrån blå med inne i stan men som sagt... direkt olämplig hoj att försöka behålla ett körkort med.

Köp en en mycket gammal triumph om målet är att behålla kortet.

/Lucky9

hahahahahaa läser upp det du skrivit för honom:) han sitter å småflinar.

Han är inte så hård på gasen men vill ju inte träffa farbror blå i onödan:tungan

Mycket roligare än motard blir det inte, men som sagt, väldigt svårt att köra lagligt.

Blev kallad idiot senast igår av farbror blå :)

Mycket roligare än motard blir det inte, men som sagt, väldigt svårt att köra lagligt.

Blev kallad idiot senast igår av farbror blå :)

hahahaha smidiga farbror blå, men hellre kallad idiot än en plastbit mindre i plånkan:D

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back