Abrakadabra
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 1 Apr 2005
- Hoj
- Ja
Jag ska byta till bättre slangar (stålspunna) och undrar om det är special kopparringar som behöver användas eller om det fungerar lika bra med vanliga som går att köpa i handeln?
Innermåttet på ringarna i affären är 10mm (samma som original) och yttermåttet är 1mm större än original. Sedan saknas det 0.2mm på tjockleken. Fungerar de lika bra?
Innermåttet på ringarna i affären är 10mm (samma som original) och yttermåttet är 1mm större än original. Sedan saknas det 0.2mm på tjockleken. Fungerar de lika bra?