Magg0t
Speed Is Priceless
- Gick med
- 24 May 2009
Hej, jag skulle pröva min nya R1a en sväng dagen jag köpte den några lugna kilometer runt mitt område. Men de kom en bilist som inte höll ut (en smal väg) så jag fick ta krondiket
. Nu böjar återuppbyggnaden och jag är ny i hoj världen och skulle vilja ha lite tips osv på siter att beställa diverse delar ifrån samt va jag ska tänka på.
Jag kollar dagligen annonser osv men vill ändå fråga efter visa saker för det är värt att jämföra priser hos olika parter.
De som behövs är följande:
Nytt kåpstag (gärna kolfiber för gata)
Nya framlyktor
Några schysta miniblinkers
Nytt kåpsett
Nya Luftintag
Lackering av tanken (i sthlms området)
Nytt bromshandtag (skulle vilja ha korta kolfiber eller svarta)
Sen kan jag efterfråga någon sida där man kan komma över en bok med El scheman osv till 04ans modell.
Jag fråga för jag vill veta rimliga priser för varje "del" från er med erfarenhet finns många sidor som tar en del extra. Eftersom reklam inte är tillåtet får ni gärna Pm:a siter som har bra priser osv på diverse saker
Väldigt tacksam för att hjälp jag kan få!
Mvh Magg0t
Jag kollar dagligen annonser osv men vill ändå fråga efter visa saker för det är värt att jämföra priser hos olika parter.
De som behövs är följande:
Nytt kåpstag (gärna kolfiber för gata)
Nya framlyktor
Några schysta miniblinkers
Nytt kåpsett
Nya Luftintag
Lackering av tanken (i sthlms området)
Nytt bromshandtag (skulle vilja ha korta kolfiber eller svarta)
Sen kan jag efterfråga någon sida där man kan komma över en bok med El scheman osv till 04ans modell.
Jag fråga för jag vill veta rimliga priser för varje "del" från er med erfarenhet finns många sidor som tar en del extra. Eftersom reklam inte är tillåtet får ni gärna Pm:a siter som har bra priser osv på diverse saker
Väldigt tacksam för att hjälp jag kan få!
Mvh Magg0t
Last edited: