Lady in Red
Doctor
Kan verkligen rekommendera tisdagskvällarna på Anderstorp, man får nog mest körning för pengarna då, ofta kör de öppen depå p.g.a få anmälda, så då kan man köra 3h i sträck 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan verkligen rekommendera tisdagskvällarna på Anderstorp, man får nog mest körning för pengarna då, ofta kör de öppen depå p.g.a få anmälda, så då kan man köra 3h i sträck![]()

Kan du köra 3h i sträck på bana?
Vem anordnar tisdagskvällarna? Kostar?
Vad blev de?![]()

De ble en Gixxer K3a.. Satan sån skillnad mot min gamla R1a.![]()



Är det någon som ska köra ner till falkenberg imorgon eller någon som har plats på släp? Om jag inte får tag på skjuts så tänkte jag köra ner vid ett tiden, om det är nån annan som tänker köra ner så hör gärna av er så jag slipper åka själv.
/Jesper
Varför så okristligt tidigt? Vi tänkte åka efter 14 nånstans. Borde väl vara safe?
Om jag siktar på ett så brukar det bli två =) !! Var ska ni ses och får man hänga på?
som sagt jag åker oxå ner, drar från gbg vid två/halvtre tiden ungefär, åker småvägar ner
Bara PMa tel nr om nån vill samåka.
Vi ska inte köra en samling på GP eller nåt annat lämpligt ställe och försöka lämna senast 14.30? Har själv lite dålig koll på småvägar ner. Plockar med mig en stenungsundare också, men vi har inte bestämt nåt mer exakt. Jag har 0703-500228 annars.
Jag är med !! Men jag tycker nog vi ska försöka komma iväg senast två, det kommer bara att bli två gatgrupper, och en licensgrupp, imorgon så det är nog bra om man är i tid.
Jag hittar på småvägar ner.............för det mesta=).
McD Åby 14.15, vad säger ni om det ??
McD Åby 14.15, vad säger ni om det ??
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |