Håller på med en GSXR 1000 -06 som vi inte får mätarhuset att fungar på. Hojen är en kraschad hoj som gjorts om till banhoj av tidigare ägare. Nu när vi sätter dit mätarhuset så fungerar ingenting i det, vi har provat mätarhuset på en annan hoj och då fungerar den. Har även kollat säkringar, alla hela.
Det som är mysko är att det finns ingen ström i kablarna till lysena.
Hojen startar och går som vanligt, så inga sådana problem.
Hur kan man ev. felsöka, eller fixa?
Det som är mysko är att det finns ingen ström i kablarna till lysena.
Hojen startar och går som vanligt, så inga sådana problem.
Hur kan man ev. felsöka, eller fixa?