invain
mer meka än köra
Bytte till en r1 laddregulator på min cbr 900 -93,idag stod hojen på tomgång i 5 min och då såg jag att det började ryka från kontaktstycket under sadeln och när jag kände på kablarna från regulatorn så var de svinvarma,gick inte att hålla i mer än några sekunder och det rök som sagt från kontaktstycket,tyvärr så såg det bränt ut redan innan jag bytte så det går inte säga om det blivit värre,kan det va så att det kyler så pass när man åker att det inte är nån fara?Den laddar som den ska men jag har bara kört 4 mil i år och nu törs jag fan inte åka nåt långt alls.Om nåt var galet skulle den väl inte ladda eller?