schizophrana
Guest
...bara att börja snickra på arken på en gång.
Vem fan beställde regn?!
Vem fan beställde regn?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

flåt.... ska inte hända igen

Det är Thygod som har beställt regnet.
Spamma ner hans gästbok med elaka klagomål !![]()
Ja, en gråhårig nisse som spikar plankor med ett gäng djur som står i par och tittar på är ju inget tecken på kanonväder för hojåkande kanske..
Jag känner för att börja klura ut konspirationsteorier istället för att få svar till varför han beställt det. Du verkar vara en kille med fantasi, ge mig en början!
Eftersom snubben håller på med datorer och kallar sig för gud så har han suttit på sin balkong och gjort ett program.
Syftet med programmet är att kunna kontrollera ytspänningen på samtliga regndroppar för att sedan kunna bygga en osynlig väg där han och hans sköldpaddsrövade hoj kan färdas.
Inte nog med att du ska släpa ut en på varenda grusväg som finns, nu öppnar du himlen också. Jag blev blöt idag när jag åkte.
![]()
AHA! och han kanske just i detta nu planerar ett framtida samarbete med George W Bush som enligt uppgift börjat köra hoj och betalar bra för den som kan skapa en osynlig väg där han tränar för att ta hem titeln världens snabbaste hoj som han bygger på, ryktena säger att han flytt till irland där det regnar jämt för att slicka såren efter sitt misslyckande med presidentskapet i USA.
10.000 kronorsfrågan är om killen kommer att få ett beställt flygplan rätt in i lägenheten för att sopa igen spåren så mr buske kan säga att han stått för ideén själv och tjäna grymma pengar ELLER om han kommer få sin betalning, undrar minsann vad han begärt för detta projekt.
)
Inte nog med att du ska släpa ut en på varenda grusväg som finns, nu öppnar du himlen också. Jag blev blöt idag när jag åkte.
![]()
Nej fan dom två är bittra fiender !
Thygod är en riktig stäppvaran som bor i en betongkasun inte helt olik tora-bora grottorna.
Fanskapet idkar även samkväm med ett klövdjur alias Bambi.
När han fick reda på att den lille oljedvärgen från Texas försöker sno hans idé så blev han så jävla lack att han skickade några lärejungar för att konvertera hela Amerikat till WT.
En grupp skickade han också till Gotland för att predika denna livsstil.
Eventet kallas för Lelleveckan.
Miljövännerna tjatar om global uppvärmning.. 10 grader varmt i juni känns knappast som uppvärmning! Våga vägra miljöbil![]()
Jag kan tyvärr inte joina din klubb där, företaget jag jobbar på snodde precis min bensindrickande snigel och bytte den till en gasbil som luktar auschwitz. Dock kan man tanka bensin och köra på den men säljaren sa att man förlorar MINST 7 hk och det skulle ju vara en synd att inte utnyttja den fulla kapaciteten i denna underbara raritet. Men jag kan möjligen tänka mig vara suppleant
Jag kan tyvärr inte joina din klubb där, företaget jag jobbar på snodde precis min bensindrickande snigel och bytte den till en gasbil som luktar auschwitz. Dock kan man tanka bensin och köra på den men säljaren sa att man förlorar MINST 7 hk och det skulle ju vara en synd att inte utnyttja den fulla kapaciteten i denna underbara raritet. Men jag kan möjligen tänka mig vara suppleant
Jag vill bara få med er ut i buskarna å kramas![]()

Repris från campingen i karlskoga?mc ska de va miljöbil får du ju snart betala tränselskatt för
har en arbetskolega som köra en bil med enbart gas och de är ett rent helvete tycker han tar lång tid att tanka + finns inte gas på så många ställen så kör bensin

Hehe påtal om dig så blev du smygfotad på en mack i örsundsbro för ett tag sen, fick ett mms med en bild på dig och texten "sporthojjare i örsa"![]()
Jag vill bara få med er ut i buskarna å kramas![]()
påpassad i Örsa, inte att leka med. Vem knäppte?
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem