Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du lust att PM:a mig info om den baltiska servern?
mvh
Reb0
Jag får återkomma om detta när jag har talat med han som sköter den biten. Har du inte hört nåt inom en vecka så påminn mig![]()
Tack, men det är lugnt.. jag satt en kväll och meckade.. nu har jag en server med över 600st digitalkort.. så det funkar rätt bra..
Rebelzero
Tack, men det är lugnt.. jag satt en kväll och meckade.. nu har jag en server med över 600st digitalkort.. så det funkar rätt bra..
Rebelzero
Hur fungerar det med en sån server, är det sånt som man betalar 500:-/år för eller är det nåt annat?
Servern är min egna så det kostar ingenting.
Rebelzero
Ok, men frågan är ju då hur man får tag på så många digitalkort och varför behöver man så många? Eller är det cardsharing vi snackar om nu?

Jag skulle tro att vår vän har runt 600 KANALER och inte kort... 600 USB-läsare kostar bara dom över 200000:- och jädras vad massa USB-hubbar man måste ha!![]()
Ok, men frågan är ju då hur man får tag på så många digitalkort och varför behöver man så många? Eller är det cardsharing vi snackar om nu?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |