Sporthojare på Skycamp?

Har blivit inbjuden på FB dit men Jag har inte kommit igång med hoppningen i år + att min rigg sjunger på sista versen...

Någon som har en fin Javelin men förhållandevis ny cypres, reserv och utan huvudkalott? ev en 170 typ spectre kan få sitta i men det ska gå att få ner en 150 dito?

Last edited:
Det var nån som mejlade på skydivelistan och ville sälja en rigg med 170 tror jag...

Jag ska! Någon som vill ha sovplats i husvagn? Funderar på att dra upp min men måste få ihop lite soppapengar för att det ska vara värt det.

Blir elevrigg för mig. Klarnar det inte upp tills imorgon så blir det första hoppet där också.

Jag ska! Någon som vill ha sovplats i husvagn? Funderar på att dra upp min men måste få ihop lite soppapengar för att det ska vara värt det.

Blir elevrigg för mig. Klarnar det inte upp tills imorgon så blir det första hoppet där också.

Första hoppet! Coolt!!!

Jaha då var man typ där. Fast så mycket hoppning verkar det ju inte bli. Du råkar inte ha en ipod/iphone laddare att låna ut?

Leta efter Max, han har nog en 99 RiderZ-tröja på sig. En lång filur. Jag kommer på lördag!

Jaha då har man gjort första hoppet. Gick bra förutom att jag inte hitta draghandtaget. Fick lite panik tills instruktören drog det. Imorgon då jävlar.

Jaha då har man gjort första hoppet. Gick bra förutom att jag inte hitta draghandtaget. Fick lite panik tills instruktören drog det. Imorgon då jävlar.

:tummenupp Är det sånna dära lösa handtag (en plastrulle på ett tjockt nylonsnöre)? När Jag tog AFF -99 så slängde Jag iväg ett par sånna. :D
Var helt enkelt avvänjd med fjäderpiloterna redan innan.

Ha det så kul nu. Ni ska få fint väder nu också era jävlar.:mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...