Gruppkram till nån som behöver det!

Tror jag aldrig kramats så mycket som under fredagen. Jag och polaren var pissfulla. Vi var ute och frös nötterna av hos. Under tiden man väntade på taxin kramades vi för att hålla oss varma.

Sen så sov vi sked i polarens soffa. Vad gör man inte det är ont om plats? :va

Man är inte ghey: bara för att man suger av sin polare! :D:D

:krama till TS

:krama till en annan ;)

Trubbel i paradiset..... förlovad och sammanboende sen 6 år, slutet är nära..... krama mig:(

Jag önskar att någon hade kramat mig när jag fick efter 5 år och pga. uteblivet "villa,volvo,vovve" fick säga att nu fick det fanimig va nock. Så här kommer en :krama och en förhoppning om att du får det lättare mentalt än vad jag fick det oavsett vilket situation du sitter i!

Jag önskar att någon hade kramat mig när jag fick efter 5 år och pga. uteblivet "villa,volvo,vovve" fick säga att nu fick det fanimig va nock. Så här kommer en :krama och en förhoppning om att du får det lättare mentalt än vad jag fick det oavsett vilket situation du sitter i!

Då får du en kram av mig i efterskott:krama

shit trist du får kram av mig:krama

Tack:(

Last edited:
Kramar till alla!

Alla (även jättehäftiga män) behöver en go kram ibland! :)

Inte undra på att ni blir dumpade till höger och vänster när ni är sådana fjollor.

Stäng av dator till att börja med.

Jasså du det säger du...va det inte du som kallade mig typ liiiiiten och dvärg när vi träffades... *morrar* :gnissla

What?!:confused: nää jag sa att du är sötare i verkligheten! så det så!

Men sen så var du iofs inte lika lång som jag trodde du skulle vara, men jag tyckte faktiskt du var lagom lång!

Fyfaan...du behöver alla kramar du kan få. :krama
Bryt ihop (ge detta tid) och bygg upp dig själv igen och ha kul som singel...LETA INTE!! Då får du någon på fel grunder.

Lycka till

Jag vill också va med... En till som blivit lämnad.. Jävligt trist men sånt händer och det får man väl ta tydligen... Det är inte lätt för det :(

Jag vill också va med... En till som blivit lämnad.. Jävligt trist men sånt händer och det får man väl ta tydligen... Det är inte lätt för det :(

Ja det händer alla och när man kommit över det värsta så inser man oftast att det var bäst som skedde..
Men det är en jävligt klen tröst i början, jag vet..

:krama:krama

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...