Motor Yamaha R1 07-08?

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Jag är ute efter en begagnad motor till min Yamaha R1 -07. Hojen har redan stått sedan första turen i början på April så nu måste den bli fixad. Bike Trollhättan har en motor, men de vill sälja med all kringutrustning. För den vill de ha 35.000kr. Jag behöver bara själva motorn, ingen kringutrustning.

Om någon vet om en sådan motor till salu någonstans i Sverige så vore jag mycket tacksam. Det börjar rycka i gashanden nu!

Först var det en ram med papper som skulle säljas... Nu är det en motor som ska köpas...

Har det helt plötsligt blivit ok att annonsera öppet i forumet nu? :va

Ibland vet folk var det kan finnas saker, men de svarar knappast på en köpesannons.

Det är ju iofs. helt sant.

Problemen börjar dock på allvar när alla som sett dessa och liknande trådar tycker att det är helt ok även för dom att starta trådar liknande:

"XXX Till salu! Jag har en XXX, den är utrustad med bla, bla, bla, har gått XXXX mil, och är i fint skick. Jag hade tänkt mig 39,90:- eller bytes mot en tablettask eller en kepsmössa. Var kan jag hitta rätt köpare till den?"

Självklart tycker denne person att den har all rätt i världen att lägga ut sin tråd eftersom "alla andra fick ju..."

Det är ju iofs. helt sant.

Problemen börjar dock på allvar när alla som sett dessa och liknande trådar tycker att det är helt ok även för dom att starta trådar liknande:

"XXX Till salu! Jag har en XXX, den är utrustad med bla, bla, bla, har gått XXXX mil, och är i fint skick. Jag hade tänkt mig 39,90:- eller bytes mot en tablettask eller en kepsmössa. Var kan jag hitta rätt köpare till den?"

Självklart tycker denne person att den har all rätt i världen att lägga ut sin tråd eftersom "alla andra fick ju..."
Sant, sant. Nu kanske det har löst sig dock. :yoparty

Och tack för tipset Aryey. Att skicka efter från USA blir nog ganska dyrt dock med frakt och tull (antar att man behöver betala det).

Sant, sant. Nu kanske det har löst sig dock. :yoparty

Och tack för tipset Aryey. Att skicka efter från USA blir nog ganska dyrt dock med frakt och tull (antar att man behöver betala det).

Kolla tyska ebay.de samma login som ebay.com om du har användarkonto där. Lite närmare
http://cgi.ebay.de/R1-RN-19-2007-20...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:0|293:1|294:50

N.Blomqvist gnäll på alla Bulten eller Bogan bildtrådar som dyker upp minst 5 st i veckan istället för den här tråden.
Killen fråga efter tips så gå och gnäll i en egen tråd.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back