bikerwoman
Bannad
Hej vi är några st. som tänkte åka lite Roslagsvägar ut mot Furusund idag, vi samlas vid OK roslagstoppet kl 14.00.
Alla är välkomna att haka på, fika ute vid färjan
Alla är välkomna att haka på, fika ute vid färjan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OK Roslagsstoppet, var ligger det?
Får se om vi syns... vore skoj... och det är ju onekligen en skön väg.
Bah, sett alla trådar för sent. Bättre lycka nästa helg, månne?
Men säg bara att det är vid kokosbollarna... det vet väl vem som helst var det är.
Hann inte till 14 då frugan precis kom hem, men åker strax ut tror jag.
..så kan det gå... blir oftast spontanåka för min del, kör bara när jag känner mig taggad och det gjorde jag idag
Är såååå nöjd med min nya hoj![]()
Grymt. Ska bli fint väder mot slutet av veckan, så jag lär iaf dra ut och leka en sväng. Hoppas också att få tag på nå'n hoj till tjejen så att hon får hänga på och köra själv.
riktigt sjysst tur, perfekt start för mig!

Jag dyker upp...
Har hon kort då eller övningskör hon? Kan väl inte vara så svårt att få tag i en hoj?
Jag har nyss varit på Rörken och lekt...ok..lite lek blev det vid rödljusen på vägen hem oxå..
Hon har kort, kör bra, men har inte (än) hoj. Hoppas på att få tag på en till henne så att hon kan vara med och köra och inte bara sitta bakpå.
Få tag på kan väl inte vara svårt, är det däremot priset det handlar om så kanske det är det? Vad vill hon ha då?
Och kom nu inte och säg att hon ska köra nån skruttigare hoj än du, för då vaknar diskrimineringstanten i mig!![]()
Just nu är det väl kanske inte riktigt köpläge. Hon har kollat på R6 framförallt, men körde en SV650 och gillade den, även om hon tyckte att den saknade lite mos. När väl min ekonomi tillåter det - dvs. när jag är helt klar och jobbar på byrå heltid - blir det troligtvis en S1000RR till mig och åtminstone en beg. R6 till henne. Men det är då och nu är nu, och eftersom det inte är köpläge för henne får hon lita till kompisar som lånar ut sin hoj, vilket förvisso finns. Gäller att det är "rätt" dag bara.
Hade pengar inte varit något problem hade jag köpt henne en RSV4, så att hon skulle ha en skruttigare hoj än jag är det inte fråga om. Du kan m.a.o. vara lugn.![]()
Äsch jag skojade baraMen det ligger faktiskt nåt litet i det att de flesta par som kör hoj där har tjejen en mindre,sämre och äldre hoj än mannen..
Är det ok om jag pm:ar dig om en fråga?
Hon har kort, kör bra, men har inte (än) hoj. Hoppas på att få tag på en till henne så att hon kan vara med och köra och inte bara sitta bakpå.
Sure, fire away.
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem