Bankörning & RR

Klurar lite på att köra Falkenberg den 17e. Hur långt innan kan det vara läge att anmäla sig? Man vill ju ha lite koll på vädret.. Förra året missade jag en körning när jag skulle boka en eller två dar innan. Och hade priset höjts nu eller hur var det?
 
Klurar lite på att köra Falkenberg den 17e. Hur långt innan kan det vara läge att anmäla sig? Man vill ju ha lite koll på vädret.. Förra året missade jag en körning när jag skulle boka en eller två dar innan. Och hade priset höjts nu eller hur var det?

Det är ingen föranmälan. Gäller bara att vara där i god tid. Strax innan 16 brukar funka.

Det kostar 350:- om du inte är medlem i FMK.
 
Ja.. det kan man undra.. man kan också undra varför de kallar sig Racingworld egentligen, när de är VÄLDIGT noga med att poängtera att det INTE är någon tävling när man köra på deras bandagar.. Tycker de kan kalla sig Trainingworld istället som ett gemensamt och enhetligt namn :)
 
Klurar lite på att köra Falkenberg den 17e. Hur långt innan kan det vara läge att anmäla sig? Man vill ju ha lite koll på vädret.. Förra året missade jag en körning när jag skulle boka en eller två dar innan. Och hade priset höjts nu eller hur var det?

funderar på att dra dit, sticker nog från GBG vid 14tiden isåfall om du vill slå följe :)
 
Klurar lite på att köra Falkenberg den 17e. Hur långt innan kan det vara läge att anmäla sig? Man vill ju ha lite koll på vädret.. Förra året missade jag en körning när jag skulle boka en eller två dar innan. Och hade priset höjts nu eller hur var det?

funderar på att dra dit, sticker nog från GBG vid 14tiden isåfall om du vill slå följe :)

Anderstorp på tisdag 16:e med!
 
funderar på att dra dit, sticker nog från GBG vid 14tiden isåfall om du vill slå följe :)

Kan funka. ska åka ner med en stenungsundare men the more the merrier, eller vad säger man? Nu verkar ju vädret kunna bli okej också. Kollade man www.yr.no igår spådde de regn hela nästa vecka. Nu är istället det sol hela veckan istället :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top