Yamaha R1 offroad

• Thread starter Thread starter xds
  • Start date Start date

xds

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
Ingen denna sommar.. :(
Med risk för att denna varit uppe på tapeten tidigare (hittade dock inget när jag
sökte).

R1 ser ut att kunna vara den perfekta grussprättarmaskinen:
[YOUTUBE-ID]uzgbmr-sc6A[/YOUTUBE-ID]
:yoparty

jepps, den har varit uppe ett par ggr
Mer meningslös kommentar får man leta efter. Alla bor inte framför SH, ska de behöva gå igenom 10 sidor för att kunna lägga en post?

Jobbigt för dig som fick trycka på en länk och sen gå tillbaka.
[YOUTUBE-ID]N-DuzXcQ4qM&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Kan du även se denna en gång till:yoparty

Mer meningslös kommentar får man leta efter. Alla bor inte framför SH, ska de behöva gå igenom 10 sidor för att kunna lägga en post?

Jobbigt för dig som fick trycka på en länk och sen gå tillbaka.
[YOUTUBE-ID]N-DuzXcQ4qM&feature=related/YOUTUBE-ID]
Kan du även se denna en gång till:yoparty

Ja fan jag tycker vi gör trådar om och om igen med samma videoklipp :rolleyes: Sedan kan vi fortsätta i dom andra delarna av forumet och fråga om biltemaolja, hur kör man på bakhjulet, hur registrerar man om sin cross till lätt motorcykel, hur mycket kostar ett mc-körkort m.m. Det kan ju faktiskt vara någon som missat detta av dom som inte bor på sporthoj.com eller hur :rolleyes:

Om filmen säger jag väl: Första gången var det coolt, andra gången relativt coolt, sjunde och åttonde gången som denna: inte så kul.

Ja fan jag tycker vi gör trådar om och om igen med samma videoklipp :rolleyes: Sedan kan vi fortsätta i dom andra delarna av forumet och fråga om biltemaolja, hur kör man på bakhjulet, hur registrerar man om sin cross till lätt motorcykel, hur mycket kostar ett mc-körkort m.m. Det kan ju faktiskt vara någon som missat detta av dom som inte bor på sporthoj.com eller hur :rolleyes:

Luugn och fin nu :rolleyes:

1á gången jag såg den faktiskt och klart det blir lite dubbeltrådar om diverse saker, det får man ta.
Det är ju nationaldag och Danmark står på tapeten, upp med humör och gnista.
SKÅL på er :tuttar

Eller hur! Det är väl bara att trycka "bakåt" om man märker att det är något man redan sett. Ingen som tvingar en att titta igenom filmen än en gång..

Någon nämnde de tittat 7-8 gånger, till vilken mening?

3 pinnar för Sverige idag, Zlatan nätar 2 & Källström ett på frispark!

SKÅL

Om filmen säger jag väl: Första gången var det coolt, andra gången relativt coolt, sjunde och åttonde gången som denna: inte så kul.

Vissa saker går att söka sig till, svårare att söka på filmer. Hellre några dubbelposter än ett tomt bild&film forum.

Sen kan folk skriva i rubriken, behöver du inte trycka på de länkar som inte intresserar dig.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back