Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 ser ut att kunna vara den perfekta grussprättarmaskinen
Mer meningslös kommentar får man leta efter. Alla bor inte framför SH, ska de behöva gå igenom 10 sidor för att kunna lägga en post?jepps, den har varit uppe ett par ggr

Mer meningslös kommentar får man leta efter. Alla bor inte framför SH, ska de behöva gå igenom 10 sidor för att kunna lägga en post?
Jobbigt för dig som fick trycka på en länk och sen gå tillbaka.
[YOUTUBE-ID]N-DuzXcQ4qM&feature=related/YOUTUBE-ID]
Kan du även se denna en gång till![]()
Ja fan jag tycker vi gör trådar om och om igen med samma videoklippSedan kan vi fortsätta i dom andra delarna av forumet och fråga om biltemaolja, hur kör man på bakhjulet, hur registrerar man om sin cross till lätt motorcykel, hur mycket kostar ett mc-körkort m.m. Det kan ju faktiskt vara någon som missat detta av dom som inte bor på sporthoj.com eller hur
![]()

Ja fan jag tycker vi gör trådar om och om igen med samma videoklippSedan kan vi fortsätta i dom andra delarna av forumet och fråga om biltemaolja, hur kör man på bakhjulet, hur registrerar man om sin cross till lätt motorcykel, hur mycket kostar ett mc-körkort m.m. Det kan ju faktiskt vara någon som missat detta av dom som inte bor på sporthoj.com eller hur
Om filmen säger jag väl: Första gången var det coolt, andra gången relativt coolt, sjunde och åttonde gången som denna: inte så kul.
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |