MC-tema på Lidl, billigt!

deras ryggskydd spöade ganska namnkunniga skydd relativt hårt. imponerande. Får väl fynda nästa säsong
 
Kan ju finnas lite saker kvar. Jag köpte en cross-hjälm för några veckor sedan. Det fanns även lite annat mc-relaterat kvar, men inte så mycket.♦
 
Jag köpte ett ryggskydd på Lidl i Härnösand förra veckan iaf ,fanns både M och L samt några sättinglås.
 
bästa är att fråga personalen.... jag va och handla tankväska förra veckan.... verkar som att allt som e överblivet från deras temaveckor samlas på lagret för att plockas fram nästa år... dessutom var det billigare nu.... 249 kr - 199 kr för tankväska... prisvärt:tummenupp
 
Längst ner till höger så ser jag att de börjat sälja voffeljärn till guldvingen (goldving) :rofl extrautrustning haha:banana
 
Crosshjälm-Crosshjälm-Våffeljärn ??? What? :D
 
Crosshjälm-Crosshjälm-Våffeljärn ??? What? :D

Det är för att du ska kunna ha med dig den och skicka på bilister som inte kan köra, alternativt om du helt plötsligt blir sugen på våfflor när du är ute och kör.. :D
 
Det är för att du ska kunna ha med dig den och skicka på bilister som inte kan köra, alternativt om du helt plötsligt blir sugen på våfflor när du är ute och kör.. :D

Har ju som sagt sett tendenserna till att din känga letar sig mot bilspeglar..
är det samma sak som att slänga våffeljärnet menar du.:D :arsele
 
Har ju som sagt sett tendenserna till att din känga letar sig mot bilspeglar..
är det samma sak som att slänga våffeljärnet menar du.:D :arsele

Känger?? Nej nej... Det är för mesar... Man slår av dom med handen!
Mycket mer manligt... :hihi

Våffeljärnet har samma funktion dock är det ett mer påtagligt statement.. :D
 
Konstigt:rolleyes: att handla mc tillbehör på Lidel går bra, men är det på Biltema är det skit:confused:
 
Jag är lite sugen på walkie-talkien, men har läst lite blandade omdömen om dem. Detta har dock varit på diverse utomländska siter, så det vore tacksamt om någon som provat de som finns på den svenska marknaden kunde säga sitt (man vet aldrig hur det är med leverantörer och tillverkare, även om det BORDE vara samma).
 
Fan! Alla hjärtans dag har ju redan varit :(

Men man kan ju alltid lagra upp för framtida romantiska presenttillfällen :yoparty

det finns nog lite mer intressanta och romantiska saker att ge bort än 2 paket string från lidl, hoppas jag inte krossar dina planer:(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top