MC-tema på Lidl, billigt!

deras ryggskydd spöade ganska namnkunniga skydd relativt hårt. imponerande. Får väl fynda nästa säsong

Kan ju finnas lite saker kvar. Jag köpte en cross-hjälm för några veckor sedan. Det fanns även lite annat mc-relaterat kvar, men inte så mycket.♦

Jag köpte ett ryggskydd på Lidl i Härnösand förra veckan iaf ,fanns både M och L samt några sättinglås.

bästa är att fråga personalen.... jag va och handla tankväska förra veckan.... verkar som att allt som e överblivet från deras temaveckor samlas på lagret för att plockas fram nästa år... dessutom var det billigare nu.... 249 kr - 199 kr för tankväska... prisvärt:tummenupp

Längst ner till höger så ser jag att de börjat sälja voffeljärn till guldvingen (goldving) :rofl extrautrustning haha:banana

Crosshjälm-Crosshjälm-Våffeljärn ??? What? :D

Crosshjälm-Crosshjälm-Våffeljärn ??? What? :D

Det är för att du ska kunna ha med dig den och skicka på bilister som inte kan köra, alternativt om du helt plötsligt blir sugen på våfflor när du är ute och kör.. :D

Det är för att du ska kunna ha med dig den och skicka på bilister som inte kan köra, alternativt om du helt plötsligt blir sugen på våfflor när du är ute och kör.. :D

Har ju som sagt sett tendenserna till att din känga letar sig mot bilspeglar..
är det samma sak som att slänga våffeljärnet menar du.:D :arsele

Har ju som sagt sett tendenserna till att din känga letar sig mot bilspeglar..
är det samma sak som att slänga våffeljärnet menar du.:D :arsele

Känger?? Nej nej... Det är för mesar... Man slår av dom med handen!
Mycket mer manligt... :hihi

Våffeljärnet har samma funktion dock är det ett mer påtagligt statement.. :D

Konstigt:rolleyes: att handla mc tillbehör på Lidel går bra, men är det på Biltema är det skit:confused:

Jag är lite sugen på walkie-talkien, men har läst lite blandade omdömen om dem. Detta har dock varit på diverse utomländska siter, så det vore tacksamt om någon som provat de som finns på den svenska marknaden kunde säga sitt (man vet aldrig hur det är med leverantörer och tillverkare, även om det BORDE vara samma).

Fan! Alla hjärtans dag har ju redan varit :(

Men man kan ju alltid lagra upp för framtida romantiska presenttillfällen :yoparty

det finns nog lite mer intressanta och romantiska saker att ge bort än 2 paket string från lidl, hoppas jag inte krossar dina planer:(

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back