Honda SP1-tråden

Jahapp.

Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....

Jag mjukstartar här i SP tråden, vill ju att älsklingen ska komma i rätta händer.
Så om ni vet någon som vill köpa en fin 00:a Svensksåld, med bara 1950 mil på klockan, skicka PM.

(PS. Abbe, skippa kommentarerna om att jag inte behöll den över sommaren... ;) )

vårdarna är på väg till stockholm med en tvångströja:D

Nu handlar det som sagt inte om beslutsångest / svaga nerver / hojbyte / sinnesförvirring, utan om kapital som måste loss till affärsverksamhet...

Annons ligger under köp & sälj, tipsa nära & kära.:Bugar

Nu handlar det som sagt inte om beslutsångest / svaga nerver / hojbyte / sinnesförvirring, utan om kapital som måste loss till affärsverksamhet...

Nu får vi va liiite schyssta mot Klasse, så han inte helt tappar förtroendet för oss som ääälskar våra SP1/2-or..! :krama

Kom ner till västkusten och prova på. Börja i den långsamma gruppen och känn lite på det, där kommer du garaterat inte bli ifrånåkt.

Borde egentligen byta både framdäck och drivpaket, men en kväll på "Falken" i långsamma gruppen borde de fortfarande palla... :gnissla

Om vädret är ok nästa onsdag, jobbet inte strular och frugan fortfarande är på smällen, så kan ni räkna med mig! :D

//Flying Finn

Såg en spetta ida, i högdalens industriområde, med regnr: RLG, Akrapipor och svart kolfiber framskärm, vare nån här ?

Tror inte en tröja kommer hjälpa karln.... Elektriska stolen nästa....

:rofl

man behöver la knappast tipsa folk om att en spetta är till salu:rolleyes: dom säljer sig självt:tummenupp

Nu får vi va liiite schyssta mot Klasse, så han inte helt tappar förtroendet för oss som ääälskar våra SP1/2-or..! :krama

Borde egentligen byta både framdäck och drivpaket, men en kväll på "Falken" i långsamma gruppen borde de fortfarande palla... :gnissla

Om vädret är ok nästa onsdag, jobbet inte strular och frugan fortfarande är på smällen, så kan ni räkna med mig
! :D

//Flying Finn

den har man hört förr, dyker du upp bjuder jag på fika:tummenupp

Last edited:
Jahapp.

Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....

Jag mjukstartar här i SP tråden, vill ju att älsklingen ska komma i rätta händer.
Så om ni vet någon som vill köpa en fin 00:a Svensksåld, med bara 1950 mil på klockan, skicka PM.

(PS. Abbe, skippa kommentarerna om att jag inte behöll den över sommaren... ;) )

Jaha...underbart är kort :gnissla Trist att du måste sälja Klasse men det låter som det är läge att prioritera. Utgår dock ifrån att du inte drar dig ur träffen i juli, vill höra allt om din nya business.:tummenupp

Oh btw, bjuder 45k för din hoj :D:D

Nu blev jag oxå intresserad vad det är för skum historia! Har man sagt A måste man säga Öhh oxå.... :)

noterar att jag, flying finn samt biltmore har fått negativa omdömen av icko, varför då undrar jag ju givetvis, spettetråden ska ju alltid ligga överst:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon