SV Sthlm

Låter som en kul utflykt! Jag lånar nog lillmaskinen av tanten: SV650

1. Dafe
2. Izah
3. SvHenke
4. frezon

Kan tyvärr inte den 4:e :(, men hakar gärna på vid kommande körningar.

Skit också, måste jobba så jag utgår. :huvet

1. Dafe
2. Izah
3. SvHenke

birger jarlsgatan hände.. igår.. vid typ 16:30 (omkörning av köer på vänster sida om bilar, kö släpper ut bil från bensinmack till höger som passerar igenom kön och in framför mig:huvet). Inget jag rekommenderar.. nästa gång blir det vallhallavägen..:tungan

Bågen du har påminner om den som jag sett ståendes vid Skattekontoret i spånga nån gång för ett tag sedan.. (stormbyvägen), kan ju vara en identisk iofs :)

chaffis kan vara kul.. fast kanske roligare att göra något själv?:confused: hoppas du får betalt, eller gentjänster:tummenupp

Meeen vad har hänt?

Tyvärr såkan inte jag heller komma, skall tydligen agera chaffis åt några som skall på Springsten på kvällen...

birger jarlsgatan hände.. igår.. vid typ 16:30 (omkörning av köer på vänster sida om bilar, kö släpper ut bil från bensinmack till höger som passerar igenom kön och in framför mig:huvet). Inget jag rekommenderar.. nästa gång blir det vallhallavägen..:tungan

Bågen du har påminner om den som jag sett ståendes vid Skattekontoret i spånga nån gång för ett tag sedan.. (stormbyvägen), kan ju vara en identisk iofs :)

chaffis kan vara kul.. fast kanske roligare att göra något själv?:confused: hoppas du får betalt, eller gentjänster:tummenupp

De va min lilla hoj som du såg!!

Hoppas att vi kan dra ihop en körning snart igen!

De va min lilla hoj som du såg!!

Hoppas att vi kan dra ihop en körning snart igen!
Ska man tolka det som det inte blir något i morronkväll??!!
Klokt beslut som jag tolkar prognoserna kommer det att regna= inge kul
Hoppas det blir av vid senare tillfälle!!

Nä vädret ser ju inte så där höjdaraktigt ut. Så kom med förslag på en annan dag.

//Dafe

Är det inte dags för en åktur snart? Skulle vara coolt att få ihop en 10-20 st SV och glida omkring lite :rock

Jag kan nu på söndag och tisdag, onsdag nästa vecka. Kör gärna söder ut om nån hittar och kan leda.

//Dafe

Jag kan nu på söndag och tisdag, onsdag nästa vecka. Kör gärna söder ut om nån hittar och kan leda.

//Dafe

Denna vecka lan jag onsdag samt torsdag. PÅ lördag bär det av till Norge på mctur i ca 10 dar....

Så nästa gång jag kan blir i augusti då!!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon