Är detta första RSV4'an i Sverige?

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Ort
under ett tak
Hoj
Brio - Double Wave
Var en tur förbi Marcussen MC, utanför Halmstad, och fick syn på denna skönhet. :yoparty:yoparty:yoparty Kan det vara första RSV4'an i Sverige?

Snyggt detaljarbete och med en estetik som bara Italienare behärskar, IMO. :Bugar

Vill ha...

/R
 

Bifogat

  • IMG_RSV4-1.JPG
    IMG_RSV4-1.JPG
    229.8 KB · Visningar: 854
  • IMG_RSV4-2.JPG
    IMG_RSV4-2.JPG
    230.9 KB · Visningar: 715
  • IMG_RSV4-3.JPG
    IMG_RSV4-3.JPG
    156.6 KB · Visningar: 592
  • IMG_RSV4-4.JPG
    IMG_RSV4-4.JPG
    237.6 KB · Visningar: 1,025
  • IMG_RSV4-5.JPG
    IMG_RSV4-5.JPG
    232.2 KB · Visningar: 762
  • IMG_RSV4-6.JPG
    IMG_RSV4-6.JPG
    229.9 KB · Visningar: 615
Jo, avgassystemet var väl inte helt i min smak heller. Det går ju att byta ut, vilket de flesta gör på sina hojar ändå.

/R
 
Riktigt snygg!
Jag hajjar bara inte varför alla hojar ska få mindre och mindre bakdel, men samtidigt större och större ljuddämpare?
En stor jävla dammsugare är inte vackert, och jag vet inte om det bara gäller mig men jag börjar sakta men säkert, desto mindre bakdelarna på hojjarna blir, associera dem med en tyskröv:näsblod
 
Riktigt snygg!
Jag hajjar bara inte varför alla hojar ska få mindre och mindre bakdel, men samtidigt större och större ljuddämpare?
En stor jävla dammsugare är inte vackert,


Att ljuddämparna blir större har inget med estetik utan snarare nya krav när det gäller utsläpp och ljudnivå.
 
Jag gillar små nätta bakdelar! :)

(Den är ju dessutom 1sits så allt bakom föraren är ju helt onödig vikt :) )
 
Jag gillar små nätta bakdelar! :)

(Den är ju dessutom 1sits så allt bakom föraren är ju helt onödig vikt :) )

Appappapp
Den kommer med passagerarfotpinnar, dock ej med på bilderna.
Vet faktiskt inte varför den inte tillverkades för "endast förare" som Agustas mono-posto. Hojen i övrigt skriker ju bara en sak, "BANA".

/R.
 
Appappapp
Den kommer med passagerarfotpinnar, dock ej med på bilderna.
Vet faktiskt inte varför den inte tillverkades för "endast förare" som Agustas mono-posto. Hojen i övrigt skriker ju bara en sak, "BANA".

/R.

Satt det någon prislapp på den?
 
Var inte Aprilia-Center i Haninge först med att få sina rsv4?
Alla rsv4 som dom skulle få in vart förbokade sen långt tillbax..
Rätta mig om jag har jag fel:D
 
Gött;) Dit ska jag ju imon och sätta på ett nytt bakdäck^^ Kan man som sagt klämma lite:P
 
Den ser inte speciellt italiensk ut, mer som en japshoj faktiskt, vilket inte gör mig någonting. :) Designen börjar växa i mina ögon, men "the third eye" är fortfarande ingen hit.
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top