Malmö samåkning

Är det någon som har koll på ifall bilprovningen fortfarande erbjuder "drop in" tider för motorcykel, enligt deras hemsida har dem någon tjänst som heter "drive in" och enligt den ska det bara vara tre stationer i hela landet som erbjuder detta..

Är det någon som har koll på ifall bilprovningen fortfarande erbjuder "drop in" tider för motorcykel, enligt deras hemsida har dem någon tjänst som heter "drive in" och enligt den ska det bara vara tre stationer i hela landet som erbjuder detta..

Drive in gäller bara för ombesiktningar iaf i malmö vanlig bes kräver att man boka en tid.Om du nu inte kan boka en tid kan du pm din reg.nr så jag kan se om jag kan fixa nån tid till dig;)

Det är inte dags förrän 2011 för min del.
Och den lilla turen är det ju inte lönt att åka.

Klaga inte då.. :7peta

Skämt å sido, så var grundtanken att försöka få svar från någon av de två killar som jobbar nere på Fosie.. Men Stiffmeister verkar också ha koll på läget :Bugar

äh det får bli i morgon, jag har tvättat hojen nu, pallar inte skita ner den igen om det inte torkar helt ute på vägarna

Jag tar nog en tur idag! Tänkte utgå från Staffanstorp ca1730 o lära mig lite vägar.

Jahopp. Tur man har sålt hojen, med tanke på det vackra vädret..

Statiol Derbyvägen med en badanka om en timme?:rolleyes:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...