Hur länge stannar Hayden hos Ducati?

Förutom som ordinarie på Ducati i Motogp då möjligtvis...

tyvärr så ut med hayden, duccess america grej har inte gått rätt, för folk som inte fattar pr miljoner, varför man signat hayden. pr miljonerna har väl lite bakslag nurå, antar att det sitter ett antal pers i italy o funderar,,,,,,,,,,,,man har inte signat hayden på tron att han skulle ta en title till ducce, rent pga america marknaden
 
tyvärr så ut med hayden, duccess america grej har inte gått rätt, för folk som inte fattar pr miljoner, varför man signat hayden. pr miljonerna har väl lite bakslag nurå, antar att det sitter ett antal pers i italy o funderar,,,,,,,,,,,,man har inte signat hayden på tron att han skulle ta en title till ducce, rent pga america marknaden
Nu var det iofs Troy Bayliss mitt inlägg handlade om,men skitsamma.
 
så hayden får se sig själv as joy of the show,,,,,,om han nu inte kan visa lite JÄVLAR ANAMA utan nåt jävla papa guds hjälp, låt killen köra ifred

så hayden får se sig själv as joy of the show,,,,,,om han nu inte kan visa lite JÄVLAR ANAMA utan nåt jävla papa guds hjälp, låt killen köra ifred

ingen hayden fan men,,,,,,men har kör ju ju rött, så här mycket förståelse brukar ja inte ha
 
Last edited:
Håller inte riktigt med om det. Tycker teamet och fabriken har det största ansvaret eftersom ingen förare i världen kan vinna på en underlägsen hoj i dagens MotoGP.

Vidhåller att något är galet när bara Stoner kan prestera och erkänt duktiga förare som Melandri och Hayden får gigantiska problem.

Vissa människor envisas att tro att ekvationen i racing handlar om 80% maskin, 20% förare....
 
Last edited:
när pedrosa inser att ja kan köra för mig själv inte honda lr repsol,,,,bara blåköra för the cause då är han contendr för vm,,utan tvekan, han ä en pojke under spansk flagg, a puig,,som ja tyvärr haft stora tveksamheter om,,,,,,han va min favvo till segern på le mans för många år sen när han själv körde 500 gp med vissa bollsy omkörningar på rakan,,,,,,men ja tror han har levt ut sin roll som gubbe för andra, tid för o step down, han har för mycket 500 i sig fortfarande
 
Last edited:
Ducatin har av en läktarexpert utsets till "crap bike of the year".

Melandris fladdriga psyke och Nicky kan inte ställa in (hack hack ..) cykeln.

Övriga MGP Ducati förare plötsligt inte e vatten värda!

Varkar som MGP Ducati ordentligt får se över sin värvarorganisation! Någon där måste ju sitta otroligt löst. Enbart en samling loosers huuuu ..
 
Melandris fladdriga psyke och Nicky kan inte ställa in (hack hack ..) cykeln.

Övriga MGP Ducati förare plötsligt inte e vatten värda!

Varkar som MGP Ducati ordentligt får se över sin värvarorganisation! Någon där måste ju sitta otroligt löst. Enbart en samling loosers huuuu ..
Så vad är din aargument för att det är crap bike of the year. Lite mer än det här får du allt prestera.
 
Men berätta då för oss hur ekvationen ser ut, du som sitter på facit.

Ska bli intressant att se eftersom den borde visa att hojen inte har så stor betydelse...

Såhär: Om förare som tex Rossi, Lorenzo, Simoncelli och kanske till och med Ben Spies började köra för Ducati, tror jag att det hade varit mer en en Ducati som slagits om segrar...:)
 
Såhär: Om förare som tex Rossi, Lorenzo, Simoncelli och kanske till och med Ben Spies började köra för Ducati, tror jag att det hade varit mer en en Ducati som slagits om segrar...:)
Det är ju ren spekulation men jag förstår vad du menar. Frågan är om någon av dem du nämner ens skulle fundera på att skriva på för Ducati, skulle kanske vara Rossi för att få en rejäl utmaning.

Men hur menar du att fördelning är i procent, den är ju inte 80 hoj 20 förare?
 
Det är ju ren spekulation men jag förstår vad du menar. Frågan är om någon av dem du nämner ens skulle fundera på att skriva på för Ducati, skulle kanske vara Rossi för att få en rejäl utmaning.

Men hur menar du att fördelning är i procent, den är ju inte 80 hoj 20 förare?

Visst är det rena spekulationer, men ganska så övertygad om att förarens talang/vinnarinstinkt utgör 80% och maskinen 20%.
Rossi`s titel 2004 är ett tydligt exempel på detta....
 
Lägg ner procentspekulationerna. Det man kan konstatera är att föraren är viktigare än hojen. Rossi har visade det 2004.

Tycker man att Ducatin är "crap bike of the year" så är man fel ute av den enkla anledningen att Stoner presterar med den. Vad mer finns det att säga, om hojen kan prestera med en förare så kan den göra det med andra. Det ligger helt på förarens skicklighet.
 
Vad mer finns det att säga, om hojen kan prestera med en förare så kan den göra det med andra. Det ligger helt på förarens skicklighet.


Efter Floppen 2008 e Marco snabb igen (Kawasaki !!) . Det säger mer än tusen ord ..
 
Efter Floppen 2008 e Marco snabb igen (Kawasaki !!) . Det säger mer än tusen ord ..

Efter vinsten 2005 vart Rossi slö (Yamaha!!). Det säger mer än tusen ord.

Rossi förlorade 2006 därför att han gjorde en massa misstag, inte p.g.a. hojen.
 
Back
Top