Helrakad eller orakad???

Hade helskägg och var snaggad tills för ett par veckor sedan.
Nu är jag bara snaggad med tredagarsstubb.

Vändpunkten blev när jag var in i en mc-butik och sa att jag ville kolla på skyddskläder och säljaren glatt ledde fram mig till frans-avdelningen fast jag ville köpa raceställ. :gnissla

:rofl

Jag måste ha hår på huvudet annars ser jag ut som en liten psykopatnazist och får gamla tanter att byta sida på gatan när dom möter mig.
Så hår på huvudet med frisyr även fast jag tycker det är skitdrygt att behöva gå till frisören och sitta där och va trevlig mot nån ful kärring som man ändå inte känner.
Ibland hittar man ju iofs nått snyggt att vila ögonen på och då kan man ju slappna av. ända tills dom öppnar munnen....

Last edited:
Jag måste ha hår på huvudet annars ser jag ut som en liten psykopatnazist och får gamla tanter att byta sida på gatan när dom möter mig.

Jag förstår inte, är det något negativt att uppfattas som en psykopatnazist? Se det från den ljusa sidan, du behöver ju inte oroa dig över att kärringjävlarna ska stå i vägen för dig eller be dig hålla upp dörren åt dem.

Jo jag vet, det blir rätt skönt när man är bland mycket folk, ingen vågar korsa min väg :)
Men dom fina flickorna springer också även fast jag försöker le och se glad ut.
Fast det kanske det är det som är problemet??
En leende psykonazist som tittar på dig med hoppfulla ögon vari det glänser en stilla tanke om att få... ligga:tuttar

Last edited:
Jo jag vet, det blir rätt skönt när man är bland mycket folk, ingen vågar korsa min väg :)
Men dom fina flickorna springer också även fast jag försöker le och se glad ut.
Fast det kanske det är det som är problemet??
En leende psykonazist som tittar på dig med hoppfulla ögon vari det glänser en stilla tanke om att få... ligga:tuttar

ASG!!! :lol:hihi:rofl

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back