GUIDE: Strypning och omregistrering till 25kW

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Tjena!
Jag ströp och reggade om min ZX9R -00 i höstas och använde det som projektarbete i 3:an.

Sedan tänkte jag att jag kan ladda upp mitt arbete här eftersom det är såpass många som frågar om hur man gör, vad som behövs, vart man ska köpa det etc.

Mitt arbete är dock väldigt simpelt gjort. Jag tar inte upp ombestyckning av förgasaren t.ex. för att jag inte hade planerat att ha strypningarna i.(undviker gärna kommentarer angående detta, då jag skiter totalt i vad ni tycker om det)

Men, jag hoppas att jag kan reda ut några frågetecken iaf. :)

LÄNK: http://www.savefile.com/files/2112017

Nu orkar jag inte läsa igenom ditt arbete, men det är bra att det finns nåt så alla newbies kan läsa sig tilld et istället för att fråga varje gång. ;)

Bra initiativ, kanske en PDF-version kan var en bra iden också, lite mer gångbart på olika plattformar än word-format (även om dom flesta ordbehandlare klarar det idag...)

Om du delar den i två delar och komprimerar den lite kanske du kan bifoga dom som filer här också så finns dom kvar när dom försvinner ffrån den där fildelningssajten....

edit:Fan va snålt med utrymme det var för PDFer här, lite mer än 195k kunde man väl få, nu fick det bli 4 delar.

Bifogat

Last edited:
Bra initiativ, kanske en PDF-version kan var en bra iden också, lite mer gångbart på olika plattformar än word-format (även om dom flesta ordbehandlare klarar det idag...)

Om du delar den i två delar och komprimerar den lite kanske du kan bifoga dom som filer här också så finns dom kvar när dom försvinner ffrån den där fildelningssajten....

edit:Fan va snålt med utrymme det var för PDFer här, lite mer än 195k kunde man väl få, nu fick det bli 4 delar.

Tack för den :)
Dock blev det ju kass kvalitet och bilderna i sista stycket hamnade snett. Men man lär ju se ändå.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back