Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag har ingen aning, jag vet inte ens om du sett johannas (plussen va?:va) bröst eller inte. Tänkte bara att om du nu faktiskt vet så är det inte snällt att hänga ut personen i fråga om hon nu själv sagt att hon vill vara anonym;)

Jag har varken sett dem eller tror att det är hon. Vill bara retas lite. Mina pengar sätter jag på att det är en dude. Innan jag sett det motbevisats iaf.

Jag har varken sett dem eller tror att det är hon. Vill bara retas lite. Mina pengar sätter jag på att det är en dude. Innan jag sett det motbevisats iaf.

Misstänkte nästan det:D
Dude eller inte, vi får se kvinnobröst så varför klaga?:va :D

БОБАН;4207726 skrev:
Krävs bara att en moderator gör en IP cheak.

Och delar ut infon till oss?

Skulle tro att Precious är en kille med annat nick här på forumet. Han har förbannat schyssta rattar iaf :D

БОБАН;4207726 skrev:
Krävs bara att en moderator gör en IP cheak.

Helt sant, men vore det rätt? Har personen nu uttryckt en önskan om att få vara anonym så kan vi väl bara respektera det? Som jag sa, vi får ju titta på snygga tjejkroppar så vad gnäller ni för?:D Är ni så rädda att bli lurade av någon snubbe så är det ju bara att ge fan i att försöka inleda ett förhållande:näsblod

Inte illa alls.. Men jag känner igen de där brösten Johanna. Haaaaa!

Vad grejer det ligger på golvet då.

Alla har väl sett Johannas bootie!? O det där är inte johanna, har en väldigt stark aning om vem det är.

Är inte "bootie" bakdelen? Nu är ju inte jag nån expert på den mänskliga kroppen och dess uppbyggnad men det ser inte ut som en röv på den bilden. :va

E du blind eller? Där finns en röv på bilden oxå, om du sliter blicken från tuttarna. :tummenupp

men bosozoku nu blir jag arg..inte snällt att skriva sådär. de är inte jag. skulle aldrig späka ut mig så. inte näck iaf. må hända har jag liknande trosor som hon, men jag har mer putröv än den tjejen.

jo money har sovit hos mig så hon vet hur jag ser ut btw

Last edited:
men bosozoku nu blir jag arg..inte snällt att skriva sådär. de är inte jag. skulle aldrig späka ut mig så. inte näck iaf. må hända har jag liknande trosor som hon, men jag har mer putröv än den tjejen.

jo money har sovit hos mig så hon vet hur jag ser ut btw

Förlåt, jag tror inte att nån gick på det ändå. Putröv FTW! Love it. :krama

mmmm
alla här inne är inte så smarta. vill inte bli jämförd med nån idiot som vissar pattarna, så därför blev jag sur
Inte vara sur nu, här inne visar vi bara varandra kärlek.
Hörde jag girl-on-girl och bilder?

(Är jag ensam om att reversera tillbaka till ngt neandertaliskt mentalt tillstånd när jag ser tuttar?)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back