Kirrat körkortet!

Brillor

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2008
Hoj
07 Kawasaki z750
Kl 12:30 idag fick man en bokstav extra på lappen! Trots att foten nuddade marken på manöverprovet och en 15 km:s fartöverträdelse fick man åka hem med ett brett flin!

grattis!!!!! viken känsla det är när man får åka på sin egen hoj utan att behöva ha "skam västen" ( körskolans övningskörningsväst) på ....

va skönt, vilken känsla det där är! Önskar att ja fick uppleva den känslan igen... fast ändå inte :va

aja, du hajjar :jäs Grattis!

Bara å gratulera å dunka i ryggen.
En fot i marken är väl ingenting jämfört med min skicklighet; Jag välte hojen totalt tre gånger ute vid uppkörningen varav en under själva körningen efter hinderbanan (de andra två i väntan på att få testa banorna). Totalplask mitt i en vändning med mig underst och bångstyriga blyhojen över i en skamhög.
Gick tydligen bra för oss båda ändå, så gasa på nu! ;)

Bara å gratulera å dunka i ryggen.
En fot i marken är väl ingenting jämfört med min skicklighet; Jag välte hojen totalt tre gånger ute vid uppkörningen varav en under själva körningen efter hinderbanan (de andra två i väntan på att få testa banorna). Totalplask mitt i en vändning med mig underst och bångstyriga blyhojen över i en skamhög.
Gick tydligen bra för oss båda ändå, så gasa på nu! ;)

:rofl

@ TS, stort grattis! Ta´t lugnt och anta att alla andra i trafiken är idioter så kommer det gå bra! :tummenupp

Grattis :tummenupp

Se bara till att vara en bra ögontjänare så du får behålla lappen också :cool:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!