Gripsters något att ha?

Ok... Jag har "burk lack" på som kommer rinna av om jag använder det...:gnissla

Lackrengöring eller rubbing funkar precis lika bra och sliter ju inte på samma sätt. Det är bara får att det ska vara ren lack och inget vax eller smutslager imellan.

Blev ingen bankörning idag men väl en timme eller två på gatan. Måste säga att jag är grymt imponerad av mina High Fusion. Dom känns inte alls mot låren och man sitter som klistrad! Grymt bra produkt!

Blev ingen bankörning idag men väl en timme eller två på gatan. Måste säga att jag är grymt imponerad av mina High Fusion. Dom känns inte alls mot låren och man sitter som klistrad! Grymt bra produkt!

Låter kanon ju, hoppas mina kommer snart så man får prova in action. Du som sett hur dom ser ut, verkar dom kunna tugga mycket skinnställ, typ som stompgrips?

Låter kanon ju, hoppas mina kommer snart så man får prova in action. Du som sett hur dom ser ut, verkar dom kunna tugga mycket skinnställ, typ som stompgrips?

Nope, tror inte dom rör stället! Jag prova ett par Stomp'isar en snabbis förra året men dom funka inte alls ihop med strech'et på insidan av låret. Dessa är nog precis lika skonsamma mot tyg/skinn som tanken är, men man sitter som limmad!

BTW, hör av dig när ni ska ha nån gruppkörning eller liknande i V-ås, bra länge sen nu, om inte annat vill jag se Italienskan :tummenupp

Nope, tror inte dom rör stället! Jag prova ett par Stomp'isar en snabbis förra året men dom funka inte alls ihop med strech'et på insidan av låret. Dessa är nog precis lika skonsamma mot tyg/skinn som tanken är, men man sitter som limmad!

BTW, hör av dig när ni ska ha nån gruppkörning eller liknande i V-ås, bra länge sen nu, om inte annat vill jag se Italienskan :tummenupp

Låter riktigt bra, var det jag hoppades på :tummenupp

Hör av mig när det blir något, om inte annat kanske det blir en sväng till sthlm, åka lite på bulten å bogan osv, kan ju höra av mig då om du har tid att möta upp.. Ta en sväng med italienska och österrikiska :yoparty

Satte på mina Gripster High Fusion idag med. Bild finns på min hemsida.
Klippte till dom själv. Fick med 10 mallar. Jättelätt.
Kostade 50$ sml. Kan verkligen rekommendera dom!!! :tummenupp

Funkar kanon,finns men känns inte,sitter bara fast.

Blev lite gokartbana och är helnöjd med dom,tror inte dom plågar stället heller men det lär väl visa sig vad det lider,rekommenderas.

Henrik

Bild med Snake Skin på. Har inte haft Stomgrips tidigare så jag kan inte jämföra greppet, men jag är nöjd. Bild får ni se hur dom ser ut:

Bifogat

• min_gix_10e_maj_002.JPG
    min_gix_10e_maj_002.JPG
    80.9 KB · Visningar: 182
Funkar kanon,finns men känns inte,sitter bara fast.

Blev lite gokartbana och är helnöjd med dom,tror inte dom plågar stället heller men det lär väl visa sig vad det lider,rekommenderas.

Henrik
Låter fint det där. Får nog bli en beställning på ett set HF.

Fick mina HF idag, utskurna och klara. Var snyggt skuret och såg bra ut, blev dock lite förvånad att dom inte var grövre/klibbigare, men tror ändå det kommer ge önskat grepp mot skinnstället. Monteras och testas efter helgen, återkommer med utvärdering :tungan

Beställde ett par Snake skin till min gixxer igår. Blir nog jävligt bra :)
Undrar bara hur lång leveranstid ni har haft?

Har kört med mina Snake Skin en månad ca och nog käkar dom lite skinnställ allt. Har inte haft några andra gripsters innan så inget att jämföra med dock. Men det kan ju vara bra att veta för den fundersamme :tummenupp

Fick mina HF för några dagar sen, monterade dem nyss. Var lätta att sätta dit och passade bra, verkar som dom kommer ge riktigt bra grepp mot tanken. Återstår att se hur länge dom sitter samt hur mycket dom käkar på stället :D

Några kassa bilder med mobilen:

Bifogat

• DSC00585.jpg
    DSC00585.jpg
    190.1 KB · Visningar: 132
  • DSC00588.jpg
    DSC00588.jpg
    190.3 KB · Visningar: 106
  • DSC00587.jpg
    DSC00587.jpg
    218.9 KB · Visningar: 165
Fick mina idag oxå. Bra leveranstid och bevisligen pålitliga. Dessutom som påpekats innan skrevs värdet ner till under 20$ så ingen extrakostnad utan rakt ner i brevlådan. Beställde snake och jag tvivlar på att dessa sliter mindre än stompgrip på stället men det var ju för greppet jag ville ha det och lite slitage på färgen i skinnet gör inget =)

Det är inte piggarna i sig varken på stomp eller gripster som sliter mest utan själva friktionen som blir när benen sitter som klistrade mot ytan. I värsta fall så sliter faktiskt Gripster mer pga det är en mycket större kontaktyta och friktionen blir man inte av med...men det återstår att se

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon