Bankörning & RR

Nån mer från Göteborg som ska på kvällskörningen på Anderstorp på tisdag?



Superstock 1000? Är det en ny klass?

Nej igentligen inte, men det är Svemo som försöker vara tydligare;) vet inte om det lyckas riktigt:).
Superstock 1000 kan man säga är ett gemensamt namn för.
Superstock 1000 körs i serierna Scandinavian Open/Superbike Challenge och Nordic superbike.
 
Kvalet kan också bli spännande;) du har nog aldrig sett så många vilja så mycke:)

Ni kvalar ju så jäkla tidigt ju. Det lär ju inte vara någon risk att man hinner ner tills dess. Räknar med att komma till R600 kvalet och sedan se resten :)

Men det kommer nog att bli ett spännande kval för er också.
 
Var det någon som rejsade med denna läckerbit eller stod den bara och var snygg i depån? :drool Det är alltså en Desmosedici RR.
 

Bifogat

  • DSC01142.jpg
    DSC01142.jpg
    198 KB · Visningar: 92
Var det någon som rejsade med denna läckerbit eller stod den bara och var snygg i depån? :drool Det är alltså en Desmosedici RR.

Nej jag rejsade aldrig men körde ett par varv under kvalet bara, fick den nu i veckan så jag vill bara känna lite på den.
 
Imorgon kommer jag och magnus ner till falkenberg och leker lite på min hoj med riktig slut körda däck

lite så här i sista stund :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top