Bänkning av hoj i länet??

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
KTM 1190 Adv R
Tja på er..

Jag skall montera en Power Commander och därefter så klart sätta upp hojen för bänkkörning.

MEN då kommer så klart frågan: :confused::va:confused::va

Vart skall man vända sig?? Vilka finns det i länet som har bromsbänk och desssutom "vet" vad de gör??

Vilken har ni vänt er till? Fördelar-nackdelar?? Vill ni inte hänga ut nån går det bra att PM:a mig med era synpunkter.......

//cage

Tja på er..

Jag skall montera en Power Commander och därefter så klart sätta upp hojen för bänkkörning.

Vart skall man vända sig?? Vilka finns det i länet som har bromsbänk och desssutom "vet" vad de gör??

Vilken har ni vänt er till? Fördelar-nackdelar?? Vill ni inte hänga ut nån går det bra att PM:a mig med era synpunkter.......

//cage

Som jag sagt förrut... kan du få tag på Roger på Reem Racing så har jag bara positiva efrarenheter:yoparty

Bänkning

:yoparty
Tja på er..

//cage

Tjenare!

Speedstore i Valbo har bänk!

MVH
Patrik

Jag har bänkat!

Jag bänkade där för ca 2 veckor sedan! Urban vet vad han pysslar med!

Kontakta 'andersson turbo' här på forumet.
Han har bänk i Upplands Väsby och gör injusteringar av power commander.

Mvh,
Ingvar

*/ ?>
Back