Träffar och samåkningar!

ja för tjyven! =)
om jag hinner d.v.s

Klas du är lat :D

Om mongo vädret mirakulöst vänder ! så blir det en repa på eftermiddagen för mig alle fall! :)

Typiskt! När man ska få sin nya hoj och allt:( Nu ska jag be vädergudarna att solguden RA ska göra entré i Örebro!

Den där RA verkar ligga på hålet eller nått! :va
För detta liknar ju skit:confused:

Fick en tur å retur till replokalen i pålsboda igår kväll alla fall! :hihi kan man leva på ett tag till ......

SOL SOL SOL !!!!!! NU:Bugar

Typiskt! När man ska få sin nya hoj och allt:( Nu ska jag be vädergudarna att solguden RA ska göra entré i Örebro!

Handla dig ett komplement så behöver du inte klaga, själv köpte jag mig en nyare leksak igår.

Bifogat

• 6753713649.jpg
    6753713649.jpg
    60.4 KB · Visningar: 41
Handla dig ett komplement så behöver du inte klaga, själv köpte jag mig en nyare leksak igår.

Min är snyggare ;)

Letar efter hoj varje dag, hittar inget som passar eller för rätt pris, får nog vänta ett tag till och pendla med min Freedom :tungan
Jag är Kung på morgonen när jag glider förbi hela trafiken :banana

Bifogat

• baotian freedom.jpg
    baotian freedom.jpg
    33.9 KB · Visningar: 33
Min är snyggare ;)

Letar efter hoj varje dag, hittar inget som passar eller för rätt pris, får nog vänta ett tag till och pendla med min Freedom :tungan
Haha, förra året tuff på en hd och nu va fan. Du har en vecka på dig att köpa en, nästa helg är det nog åka

Min är snyggare ;)

Fniss fniss fniss

Någon som ska åka något till veckan? Verkar bli uppehåll på kvällarna i alla fall.

//d

Tjena!! Ska och repa i morgon så det blir en tur till pålsboda! ska vara där ca 18 00 men tänkte åka i tid så man hinner njuta lite på hojen å ta en utforskningstur då jag inte är så bra på å hitta vägar i dessa trakter :) Gör mig gärna sällskap!Skulle vara Kul som fan :yoparty

är de någon som åkt laxåvägen ? Är den fin än eller mkt grus?
Tänkte köra eftermiddag/ikväll =)

Någon som har tänkt att åka i morgon?Jag blir mer än gärna med då :) Vore kul att få lite vägtips om man åker med någon/ra :)

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...